اخبار روز

فیوری/ پژو پارس در یک قدمی میلیاردر شدن!


به گزارش مانیبان؛ خودروهای ایران قیمت کارخانه جدید پژو پارس با موتور XU7P (سال پژو پارس) را اعلام کرد تا متقاضیان این محصول پرطرفدار شگفت زده شوند.

همانطور که از اطلاعیه فروش پژو پارس ایران خودرو نشان می دهد، این خودرو از این پس با قیمتی در حدود 445 میلیون و 700 هزار تومان عرضه می شود.

مقایسه قیمت کارخانه پژو پارس سال جدید با قیمت قبلی حاکی از آن است که قیمت این خودرو در ابتدا حدود 50 درصد افزایش داشته است.

آبی های جاده ای ویژه هر پژو پارس سال را با قیمتی در حدود 294 میلیون تومان به متقاضیان اعلام کردند و به این ترتیب شاهد هستیم که قیمت پژو پارس با موتور XU7P حدود 150 میلیون تومان قیمت کارخانه ای افزایش یافته است. . .

پژو پارس مدل 1403 هنوز در بازار به فروش نرسیده است اما مدل 1402 این خودرو با قیمت تقریبا 675 میلیون شات در بازار به فروش می رسد. بنابراین قیمت این محصول پرطرفدار ایرانی خودرو نسبت به قیمت کارخانه مدل 1402 حدود 380 میلیون تومان تفاوت نشان می دهد.

حال فرض کنیم همان تفاوت قیمت کارخانه و بازار بر اساس قیمت جدید پژو پارس در ابتدا باشد. این بدان معناست که اختلاف فعلی حدود 400 میلیون تومانی قیمت کارخانه و بازار پژو پارس را نیز باید به قیمت جدید اعلام شده این محصول پرطرفدار ایرانی خودرو اضافه کرد. بنابراین قیمت پژو پارس امسال در بازار ممکن است حدود 850 میلیون تا 900 میلیون شات باشد.

نباید فراموش کرد که قیمت سالانه حدود 900 میلیون پژو پارس در بازار تنها متاثر از افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو است و عواملی مانند نرخ ارز یا انتشار اخبار خارج از بازار همچنان تاثیرگذار است. . تاثیری بر پیش بینی قیمت سال پژو پارس در بازار از بین نرفته است.

با این حال، انتظار می رود این قیمت محاسبه شده بازار خودرو را به وحشت بیندازد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا