اخبار ورزشی

فینال لیگ برتر بسکتبال/ جدال شمالی ها برای قهرمانی

تیم بسکتبال شهرستان گرگان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با غلبه بر پالایش نفت آبادان به فینال این رقابت ها راه یافت. در اولین بازی فینال روز دوشنبه 10 خرداد شاگردان حاتمی از ساعت 16 در زادگاه خود به مصاف کاله رفتند.

شهرداری گرگان در اولین دیدار فینال با نتیجه 73 بر 58 پیروز شد و در دومین دیدار امروز – پنجشنبه 13 خرداد – از ساعت 16 به مصاف کاله مازندران در آمل می رود. با توجه به اینکه این مسابقات به صورت دو برد از سه بازی برگزار می شود، در صورتی که شاگردان حاتمی امروز کاله را شکست دهند، سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر بسکتبال را کسب خواهند کرد، در غیر این صورت کار به بازی سوم کشیده خواهد شد. . در گرگان…

حضور هواداران در بازی اول به ما انرژی مضاعفی داد

سجاد پاگان بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان وی در گفت و گو درباره لیگ برتر بسکتبال فصل 1401-1402 گفت: لیگ امسال طولانی و کسل کننده شد زیرا تیم ملی در پنجره انتخابی جام جهانی بود و گرگان و ذوب آهن نیز در غرب آسیا حضور داشتند. مسابقات به خصوص گرگان و ذوب آهن اما ما حرفه ای هستیم و باید با تمام شرایط سخت روبرو شویم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. در کل فصل خوبی بود و مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بودند.

وی با بیان اینکه کاله بازیکنان و کادر مربیگری خوبی دارد، تصریح کرد: هر تیمی که تمرکز بیشتری روی فینال داشته باشد پیروز میدان می شود، تیم ما در اولین بازی فینال مقابل کاله تمرکز بالایی در حمله و دفاع داشت. بزرگترین عاملی که به ما کمک کرد حضور پرشور هواداران گرگانی بود. باید از آنها تشکر کنم که در همه شرایط از ما حمایت کردند و به ما کمک کردند تا پیروز شویم.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: بازی در گرگان حس خوبی دارد چرا که هواداران این شهر بسکتبال را کاملا درک می کنند و از آن انتقاد می کنند، حضور همه آن هواداران در اولین بازی فینال انرژی مضاعفی برای بازیکنان بود. برای بازی راحت تر

تمام فینال های لیگ برتر بسکتبال شمال

VAR به روند لیگ برتر کمک کرد

وی در خصوص عملکرد داوران گفت: داوری بازی های لیگ خوب بوده است، در مجموع همه داوران ما خوب هستند اما می توانند مانند بازیکنان اشتباه کنند. VAR که امسال به لیگ برتر بسکتبال معرفی شد، به داوران کمک کرد صحنه را بررسی کنند و زمانی که سوت نادرست تشخیص داده شد، تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در رقابت های غرب آسیا دوم شدیم، گفت: نمی خواهم برای باخت در فینال بهانه ای بیاورم چون الریاضی لبنان تیم خوبی است اما می توانستیم برنده شویم. متاسفانه شرایط برای ما سخت بود، آخرین بازی ما در گرگان مقابل آبادان بازی سختی بود که ساعت 18 به پایان رسید. ما لبنان شدیم و همه اینها بازیکنان را خسته کرد. هر چند فردای آن روز پرواز مستقیم از تهران به لبنان انجام شد و ما توانستیم راحت تر سفر کنیم. در مجموع عملکرد تیم ما خوب بود، با باخت به فینال رسیدیم، دوم شدیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا به فینال جام خلیج فارس برسیم.

تمام فینال های لیگ برتر بسکتبال شمال

آماده ایم تا با پیروزی آمل را ترک کنیم.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص بازی دوم فینال در عامل اظهار داشت: کاله تیم خوبی است و مشخص نیست کدام تیم برنده بازی خواهد بود. تیم ماهم دارای کادر مربیگری عالی و بازیکنان بزرگی است که به تنهایی می توانند نتیجه مسابقه را تغییر دهند اما هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد پیروز می شود و ما حاضریم عامل را با پیروزی ترک کنیم.

فشرده سازی بازی ها جذابیت مسابقات را کاهش داد

یاسین کلاسنگیانی دیگر بازیکن تیم بسکتبال شهرستان گرگان وی در گفت و گو در خصوص این فصل لیگ برتر بسکتبال گفت: لیگ امسال به دلیل مسابقات جام جهانی و انتخابی غرب آسیا فشرده و طولانی بود که جذابیت و طراوت بازی ها را کاهش داد اما در مجموع خوب بود. لیگ.

وی در خصوص اولین بازی فینال مقابل کاله گفت: اولین بازی فینال با تیم کاله در گرگان با حضور هواداران خوب گرگانی برگزار شد و توانستیم پیروز شویم و دل هواداران را شاد کنیم. کاله بازیکنان خوبی دارد و انتظار یک بازی حساس و یکنواخت را داشتیم اما برنامه های تیممان، تغییر تاکتیک مربی، تلاش بازیکنان و حضور هواداران باعث شد اختلاف امتیاز را بیشتر کنیم.

تمام فینال های لیگ برتر بسکتبال شمال

خستگی مسابقات کار را برای ما در آسیا سخت کرد

بسکتبالیست شهرستان گرگان ادامه داد: داوران می توانند در بازی ها اشتباه کنند اما در این فصل عملکرد خوبی داشتند و با توجه به اینکه سیستم امور مالیاتی در بازی ها وجود داشت به داوران کمک کرد تا بهتر تصمیم بگیرند.

کلاسنگیانی با بیان اینکه هواداران گرگان بهترین هواداران آسیا هستند، گفت: خوشحالیم که چنین هوادارانی در کنار ما هستند و تمام تلاش خود را می کنیم تا دل آنها را شاد کنیم. من از همه، به خصوص سارقان، برای حمایتشان تشکر می کنم.

وی در خصوص مسابقات غرب آسیا گفت: اولین دوره مسابقات غرب آسیا بود که به صورت سوپرلیگ برگزار می شد. بازی های خوبی داشتیم و به مقام دوم رسیدیم که می توانستیم قهرمان شویم اما خستگی بازی های لیگ و سفرها اجازه نداد.

بسکتبالیست شهرداری گرگان افزود: بازی های فینال همیشه جذابیت خود را دارد، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در دومین بازی در آمل پیروز شویم و سومین قهرمانی متوالی گرگان را به هواداران این تیم هدیه کنیم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا