اخبار روز سینما

+ [فیلم]

ما سعی کردیم در مقاله + [فیلم] نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

ماجرای کامل توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا (س) چه بود؟ فیلم واکنش تند مومنی به حمید فرخ نژاد و توهینش به حضرت فاطمه زهرا را ببینید.

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما در صفحه اینستاگرامش به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا (زهرا) در (ع) اهانت کرده که با واکنش کاربران همراه شد. این بازیگر هتاک هم اکنون به آمریکا رفته و پست هایی علیه نظام به اشتراک می‌مدذارده ه حضرت فاطمه زهرا و روضه های امام حسین و امام زمان نیز توهین کرده است.

توهین غیر اخلاقی حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا

توهین فرخ نژاد به حضرت زهرا
توهین فرخ نژاد به حضرت زهرا – عکسی از فرخ نژاد در حین بازی

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما و تلویزیون در اینستاگرام در اقدام بی شرمانه در بدهی مه ت فاطمه زهرا (س) اهانت کرد که واکنش های زیادی را به وجود آورده است. در ادامه می‌توانید فیلم واکنش تند آیت الله مومنی به توهین بی شرمانه حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا (س) که در اینستاگرام منتشر شده را ببینید:

آیت الله حسین مومنی یکی از چهره هایی بود که به اهانت حمید فرخ نژاد به مقدسات واشا د و با روایت روایتی از دعای حضرت فاطمه الزهرا (س) برای شیعیان خطاب به حمید فرخ نژاد گرباد اهل بیت (علیهم السلام) می‌گوید:

حمید فرخ نژاد در رابطه با حضرت زهرا و ائمه اطهار دین را نداری، مرام و وجود داشت، ما نسبت به حضرت زهرب زهرا ( اریم که ایشان ناموس خود را بالاتر می‌دانیم.

مثلا:

معروف بی‌مصرف به ملت و ارتش توهین می‌کند/ آه پدر و مادر شهدا دامن خودفروشان هستند که قلاب خوش‌رقصی می‌گیرند

ماجرای کامل توهین فرخ نژاد به حضرت زهرا را در سایت پی ام آپلود بخوانید:

از دست ندهید: توهین غیر اخلاقی حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا [+فیلم انتقاد مومنی]

بیشتر بخوانید:

توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا