اخبار روز سینما

فیلم Avatar: The Way of Water سومین فیلم پرفروش تاریخ شد

فیلم Avatar: The Way of Water سومین فیلم پرفروش شد: وضعیتی که در ماه می‌گذرد از فیلم دیگری، بحث بر سر فیلم جدید «جیمز کامرون کامرون کامرون کامرون کامرون کامرون کامرون کامرون کامرون کامرون کامرون کامرون کامرون کامرون آواتار: راه آب (آواتار: راه آب 2022) داغ بوده است که ادامه ای بر فیلم آواتار (آواتار 2009) می باشد. این فیلم جدیداً به یک موفقیت دست یافته است.

مدتی پیش فیلم تبدیل به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ شد و کامرون اولین کارگردانی شد که در لیست ترین فیلم های تاریخ، در پنج رتبه اول، سه عنوان را به نام خود ثبت کرده و حالا خبر جدید این فیلم موفق شده است. فروش فیلم تایتانیک (تایتانیک 1997) که در رتبه سوم قرار داشت را بزند و جای او را بگیرد.

فیلم تایتانیک توسط شخص کامرون ساخته شده است ۲ , ۲۴۲ میلیارد دلاری است و فیلم جدید کامرون موفق است به فروشی ۲ , ۲۴۳ میلیون دلاری دست و جای این فیلم را. دو فیلمی که در صدر این جدول قرار دارند از: آوتار با فروشی , ۹ میلیارد دلاری در رتبه و و انتقامجویان: پایان بازی (Avengers: Endgame 2019) با فروشی ۲٫۷۹ دلاری در رتبه دوم.

داستانی که هفته پیش از فیلم تایتانیک دوباره به ۲۵ سال اکران می رسد که همین موضوع باعث فروش این فیلم بالاتر برود شده است، اما این موضوع تنها کمی مدت زمان قسمت دوم آواتار به سوم را طولانی تر تر می کند. اما در اینجا اشاره کنیم که آواتار در هفته های اکرانش می باشد و با اکران های مجدد در آینده، رتبه سوم تایتانیک را از آواتار آواتار پس می گیرد.

جیمز کامرون از اکران فیلم اعلام کرده بود قسمت دوم آواتار را تنها می توان یک فیلم موفق که در لیست فروش ترین فیلم های تاریخ در رتبه چهار و یا سوم سوم قرار گرفت.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا