اخبار روز سینما

فیلم +18 سحر دولتشاهی/صحنه‌ای که باید سانسور میشد!

برای مشاهده ویدیوی ارسالی سحر دولتشاهی در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 در تهران بازیگر و مجری سابق است. سحر دولتشاهی فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی فرانسه از دانشگاه آزاد است. سحر دولتشاهی فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد. مادر سحر دولتشاهی نایب رئیس سابق بانوان فدراسیون شنا و پدرش مهندس مکانیک و مالک یک شرکت ماشین سازی است. سحر دولتشاهی یک برادر و یک خواهر دارد که در خارج از کشور زندگی می کنند.

سحر دولتشاهی و چگونگی ورود به بازیگری

او کار خود را در اواخر دهه 70 با تئاترهای دانشجویی آغاز کرد. او فعالیت خود را در تئاتر در سال‌های 79 و80 آغاز کرد و از آنجا در سال 1382 با فیلم فرزند صبح آشنا شد و اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد، سپس مرضیه برومند با مجموعه کتابفروشی هدهد مرضیه در سال 1386 وارد قاب تلویزیون شد.

بازی سحر دولتشاهی در سریال مسافران توسط همسر سابقش رامبد جوان در سال 1388 با نقش یک فضانورد بسیار مورد توجه قرار گرفت که خیلی زود او را به شهرت رساند. شروع فعالیت هنری او با تئاتر بود که البته بازی در تئاتر فرصت های خوبی به او داد و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد.

ماجرای ازدواج سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در 25 اسفند 1387 با رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ازدواج کرد. از تئاتر با هم آشنا شده اند، دولتشاهی می گوید: ما دوستان مشترک زیادی داشتیم و از همه جا همدیگر را می شناختیم تا بالاخره زمانش رسید. آمد و با پدرم صحبت کرد. سپس این پیشنهاد مطرح شد.

پرونده طلاق سحر دولتشاهی

طلاق آنها در سال 1393 بی سر و صدا انجام شد، این جدایی تا مدت ها مورد تایید طرفین قرار نمی گرفت، سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود، هر دو معتقد بودند که مردم نباید وارد حریم خصوصی آنها شوند!

سحر دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان، سال 93 را در تنهایی و البته پرمشغله در عرصه بازیگری دنبال کرد، در گفتگویی درباره این تنهایی می گوید: اگرچه سال 93 سال پرکاری برای من، در تنهایی هم خوب بود». نه فقط به عنوان یک بازیگر، از جهات مختلفی رشد کردم.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا