اخبار روز سینما

فیلم کمک رسانی هانده ارچل بازیگر زیبای ترک به زلزله زدگان + [لایو هانده و بوراک دنیز]

ویدیویی از هانده ارچل درحال کمک به زلزله زدگان ترکیه، بعد از زلزله شدید 7.8 ریشتری 17 بهمن‌ماه در فضای مجازی بازتاب آسیب‌های داشته است.

هانده ارچل درحال کمک به زلزله زدگان

هانده ارچل سرنای ساریکایا و پینار دنیز بازیگران مشهور به هموطنان زلزله‌زده‌شان کمک‌رسانی و این موضوع باعث شد که خبرگزاری‌ها به این کنش مهرطلبانه‌ای سلبریتی‌های ترک زبان واکنش نشان دهند.

درخواست کمک هانده ارچل و بوراک دنیز در لایو اینستاگرام برای زلزله زدگان

هانده ارچل و بوراک دنیز در برنامه Tek Yürek

هانده ارچل درحال کمک به زلزله زدگان

به پخش جدید برنامه Turkiye Tek Yurek از همه شبکه‌های، برای دریافت کمک به زدگان، سرنای ساریکایا و کیوانچ تاتلی توع، بازیگران سریال خانواده جدید، که به زودی پخش خواهد شد، حضور خواهند داشت. این زوجیت نیز دیگر اسامی چون: هانده ارچل، بولوت اینملی، پینار، انگین آکیورک، دمت، آلپ نوروز، کاعان اوغلو، بورک دنیز، مورات مورات بوز، ابرو گوندش، باریش آردوچ، اوزچیو، ادا ادا اجه اجه، در سایر موارد. برنامه برای دریافت کمکهای نقدی حضور داشت.

هانده ارچل و دنیز در برنامه تک yürek به عنوان نمایندگان ترکی جدید “غریبه درونم” در این برنامه حضور داشتند.

بعد از دردناک زلزله زلزله 7.8 ریشتری که شهر قهرمان مرعش ترکیه به سرعت، تعداد کثیری از مردم ترکیه سوریه جان خود را از دست دادند. برخی از شهرها نیز به طور کامل ویران شدند. عملیات جستجو و نجات کماکان درحال یافتن جست‌ها و یا بازماندگان هستند.

کمک مالی بازیگران و خوانندگان کشور ترکیه برای زلزله زدگان

خانواده برخی از هنرمندان نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند. از همان اول از بازیگران، خوانندگان افراد مشهور ترکیه ای هم کمک کردند و هم در تهیه آرزوی امدادی دست به عمل شدند.

کمک هانده ارچل به زلزله زدگان
کمک هانده ارچل به زلزله زدگان و غمزه ارچل خواهرش

برخی نیز از طریق موسسه خیریه اقدام به کمک کردند. جان یامان هانده ارچل ، حسن جان کایا ، دنیز ، ابراهیم چلیک ، بورک و فحریه اوزچیویت ، بیلیچ و جمال جان ، پینار دنیز و کاعان یلدیریم ، سرنای سرنای ساری کایا ، مورات بوز ، و آراس بولوت اینملی ، ابرو سیبلار جان ، ابرو سیبلار جان ، و بسیاری دیگر، از جمله کسانی هستند که کمک کردند.

محبوب ترین فیلم ها و سریال های هانده ارچل

برخی از افراد نیز سرپرستی کودکان بازمانده را برعهده گرفته اند. خواهر هانده ارچل، غمزه ارچل و شوهرش، جانر یلدیریم، درخواست سرپرستی یکی از کُردا آن. حسن جان و زینب باستیک نیز اعلان کردند سرپرستی مادی و معنوی برخی از را برعهده خواهند گرفت.

بهترین فیلم ها و سریال های آراس بولوت اینملی و مشترک با هانده ارچل

مثلا:

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا