اخبار روز سینما

فیلم کمدی فسیل رکورددار فروش روز گذشته . بهرام افشاری غوغا کرده است

مدت خیلی طولانی است که سینما مانند گذشته رونق ندارد اما با شنیدن خبر فیلم کمدی فسیل رکورددار فروش روز گذشته شد، انگار که گویی ورق برگشته است.

بهرام افشاری با حضور و درخشش در فیلم فسیل باعث جذب مخاطب بسیار زیادی شد. با گسترش خبر فیلم کمدی فسیل رکورددار فروش روز گذشته سینماهای کشور، اینطور با رکورد مطرب شکسته شد؟

فیلم کمدی فسیل رکورددار فروش روز گذشته

بهرام افشاری غوغا کرده است

رکورد فیلم فسیل

پس از 3 سال که جهان با بیماری بیماری درگیر بود و خب سینماهای ایران نیز مانند سینیر سی با استقبال کمی رو به رو شده بود، اما انگار این روزها سینما نفس تازه ای می‌ش داشت.

طی شب و روز گذشته سینما 173 هزار مخاطب را میزبان بود و این یک رکورد ایده آل پسر ازا ک. برای روز 29 فروردین ماه 1402، 2585 سانس تعریف شد و گیشه نیز به 4 میلیارد و 491 میلیون میلیون رسید.

برخی از سینماها از جمله پردیس کوروش، با تعریف چند سانس نیمه‌ شب، مخاطبان خاطبائو دند. این رکوردشکنی در شرایطی محقق شد که انتظارها برای رسیدن به چنین آماری با اجرواد آث کاملاً وجود داشت.

همچنین از امروز و با اکران 4 فیلم جدید، این انتظار وجود دارد که مخاطبان روزان روزانان تعطیلات پیش رو و حتی سه شنبه هفته آینده، با گذر از این آمار، به مرز 200 هزا می شود.

این اتفاق از این منظر مهم تلقی می‌شود که اولا، برخی گمان می‌برند که با افزایش قزایمش ینماها، درصد زیادی از مخاطبان خود را از دست داده و با رکود ممکن است می‌شوند که اینث‴ آنیا، این آمار، نمی‌تواند از هر زمان دیگری، سینما بیشتر شود. را به دوران پیش از نزدیک کند.

کمدی فسیل با 120 هزار مخاطب، در رتبه نخست فروش روز گذشته قرار دارد. عروس خیابان فرشته با 10 هزار و 120 مخاطب، جنگ سوم جهانی با 9940 مخاطب، غریب با 8950خاخاص مخاطب، با 8150 و بخارست با 6570 مخاطب، ترکیب پرمخاطب‌ترین فیلم‌های روز گذشته را تشکیل می‌دهد.

فارغ از این اتفاق، کمدی فسیل، یک اتفاق بسیار خوب دیگر را نیز رقم زد و آن، نزشندان بان روزانه کمدی مطرب است. رکورد فروش کمدی فسیل روز گذشته، 120 هزار مخاطب داشت که تنها 11 هزار نفر کم⪀ از مخاظله ترین روز نمایش مطرب به حساب می‌آید.

گر این انتظار وجود دارد که این فیلم در طول هفته‌های آینده، از 131 هزار مخانه، از فراتر برود. چالش اصلی فسیل اما گذر از مخاطبان روزانه کمدی هزارپا است.

سه شنبه، 16 مرداد 1397، حدود 160 هزار نفر به تماشای هزارپا نشستند. اگر فسیل پس از عبور از مخاطبان روزانه مطرب، رکورد 150 هزار نفری مخاطر دشت‌سرد، به رکورد کم‌نظیری دست پیدا می‌کند که نام این فیلم را برهذا شکی‌گذاشته است، به ثبت می‌رساند.

رونق امسال سینمای ایران، بیش از هر چیز، وام‌دار نمایش کمدی فسیل است که نشان می‌دهد تا افق روشنی برای گیشه سینمای ملی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا