اخبار روز سینما

فیلم و سریال از روبوکاپ ساخته خواهد شد !

به تازگی، خبری از ساخت فیلم و سریال از روبوکاپ از شبکه‌های آمازون منتشر شد که حواشی و بازخوردهای متنوعی را دریافت کردند.

پس از اینکه همه چیز نسبت به آن بیشتر است ساخت روبوکاپ جدید توسط برخی از خبرگزاری خارجی بیان شد، ورایتی بامداد امروز، ساخت Robocop توسط آمازون را بررسی کرد.

ساخته شدن سری جدید روبوکاپ می‌توان یکی از بهترین اخبار را برای طرفداران این سه‌گانه کلاسیک و با توجه به اینکه شبکه، سریال ارباب حلقه‌ها را به موفقیت ساخت، می‌توانم که از این فرانچایز فرانچایز نیز،، برخواهد.

ساخت فیلم و سریال از روبوکاپ

ساخت روبوکاپ جدید

MGM قدرتمندترین استودیوی هالیوود بود. این شرکت قبل‌تر، سازندگان جادوگر شهر اوز بر باد رفته حتی زمانی روبوکاپ خود را در اختیار داشته‌اند. اما واقعاً نام mgm ممکن است همان قبلی باشد، اما شرکت هنوز وجود دارد و همیشه آنها را خریداری کرده اند.

اکنون، توجه به گزارش گزارش، گزارش گزارش و، آمازون به دنبال گسترش گسترش های mgm به سریال ها و فیلم‌هایی برای Prime Video است که در میان آنها، می توان به فرانسوی محبوب محبوب علمی دانش دوست داشتنی داشتنی Robocop را نام برد. نام.

Robocop، یک بلند کلاسیک است که آمازون، به ساخت دنباله‌های وفادارانه از نسخه اصلی فرانچایز است و در آخرین اخبار منتشر شده، این شبکه هم سریال و هم هم فیلم این اثر را خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید از روبوکاپ ببینید:

ساخت فیلم و سریال از روبوکاپ
ساخت Robocop توسط آمازون

ساخته شدن سری جدید روبوکاپ

پلیس آهنی، یک فیلم علمی تخصصی محصول سال ۱۹۸۷ است. کارگردانی این اثر را پل ورهوفن فیلمساز هلندی‌الاصل برعهده داشت. این فیلم از بهترین آثار علمی-تخیلی ۱۹۸۰ است و حتی در زمان، در ایران نیز معروف شد. مؤسسه رسانه‌های تصویری این فیلم را با دوبلورهای مشهور آن زمان دوبله و منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا