اخبار روز سینما

+ [فیلم واکنش آیت‌الله مومنی]

ما سعی کردیم در مقاله + [فیلم واکنش آیت‌الله مومنی] نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

ماجرای کامل توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا (س) چه بود؟ فیلم واکنش تند مومنی به حمید فرخ نژاد و توهینش به حضرت فاطمه زهرا را ببینید.

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما در صفحه اینستاگرامش به ساحت مقدس حضرت فاطمه ز هرا (س) و امام حسین (ع) اهانت کرده که با واکنش کاربران همراه شد. علیه نظام به اشتراک می‌گذا رد و به مقدسات و حضرت فاطمه زهرا و روضه های امام حسین و امام زمان نیز توهین کرده ا ست.

توهین غیر اخلاقی حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا

فرخ‌ژاد تحصیل‌کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فعالیت فرخ‌نژاد خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم در کوچه های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در س ینما آغاز کرد. در ادامه تصویری از یک سکانس می‌بینید که فرخ نژاد در حال حفظ دیالوگ با بازی گر مقابلش است.

توهین فرخ نژاد به حضرت زهرا
توهین فرخ نژاد به حضرت زهرا – عکسی از فرخ نژاد در حین بازی

ویدئوی جنجالی توهین حمید فرخ نژاد به امام زمان و حضرت زهرا را از طریق لینک زیر در سایت پی ام آپلود ببینید:

از دست ندهید: فیلم توهین غیر اخلاقی حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا [+فیلم انتقاد مومنی]

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما و تلویزیون در اینستاگرام در اقدامی بی شرمانه درش به مقدسات و حضرت فاطمه زهرا (س) اهانت کرد که واکنش های زیادی را به وجود اورده است. در ادامه می‌توانید فیلم واکنش تند آیت الله مومنی به توهین بی شرمانه حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا (س) که در اینستاگرام منتشر شده را ببینید:

آیت الله حسین مومنی یکی از چهره هایی بود که به اهانت حمید فرخ نژاد به مقدسات واکنش نشان داد و با روایت روایتی از دعای حضرت فاطمه الزهرا (س) برای شیعیان خطاب به حمید فرخ نژاد بازیگر هتاک به اهل بیت (علیهم السلام) می‌گوید:

حمید فرخ نژاد در رابطه با حضرت زهرا و ائمه اطهار دین را نداری، مرام و وجود داشت، ما نسبت به حضرت ز هرا (س) تعصبی داریم که ایشان ناموس خود را بالاتر می‌دانیم.

تصویری از آیت الله مومنی
تصویری از آیت الله مومنی

مثلا:

معروف بی‌مصرف به ملت و ارتش توهین می‌کند/ آه پدر و مادر شهدا دامن خودفروشانی که برای ضد انقلاب خوش‌رقصی می‌کنند خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا