اخبار روز سینما

فیلم قفل شده با ایفای نقش آنتونی هاپکینز ساخته می‌شود

بردلی کوپر فیلم جدید استیون اسپیلبرگ به نام Bullitt بازی خواهد کرد: «بردلی کوپر» در فیلم بعدی استیون اسپیلبرک اسپیلبرک اسپیلبرک اسپیلبرک نقش خواهد کرد کرد کرد اسپیلبرک اسپیلبرک اسپیلبرک اسپیلبرک اسپیلبرک اسپیلبرک این فیلم بر اساس شخصیت “فرانک بولیت” ساخته شد که یک پلیس جدی اهل سان فرانشی. احتمالاً خیلی این شخصیت را از فیلم (Bullitt 1968) به خاطری که در این فیلم استیو مک کوئین کوئین بزرگ نقش این شخصیت را بازی کرده بود.

این فیلم در شرکت «برادران وارنر وارنر وارنر وارنر وارنر وارنر وارنر وارنر وارنر باشد و و وارنر وارنر وارنر وارنر وارنر وارنر وارنر وارنر وارنر وارنر از آثار قبلی این نویسنده می شود اشاره به فیلم کرد پست (پست 2017) و مهتاب (مهتاب 2016). هر چند که اطلاعاتی درمورد داستان این فیلم به درز پیدا نکرده است اما می تواند این تفاوت های فیلم با فیلم محصول ۱۹۶۸ داشته باشد.

فیلم نیز از برادران وارنر می و در آن فیلم پیتر ییتس ییتس مسئولیت مسئولیت را بر بر عهده ؛ ؛ ؛ این فیلم اصول رمانی به قلم «رابرت ال فیش فیش فیش فیش فیش فیش و می از آن به عنوان برجسته ترین استیو من من کوئین یاد کرد. مواردی که در بالا اشاره کرد مک کوئین در این فیلم نقش فرانک بولیت را بازی می کرد. پلیسی که در جستجو بود تا قاتلان خبرچینی که برای پروژه اش استفاده کرده بود پیدا کرد .

در یکی از صحنه های فیلم محصول ۱۹۶۸ یک تعقیب و گریز وجود دارد می توان آن را به صحنه هیجان انگیز تعقیب و گریز تاریخ سینمای نامید. این فیلم چشمگیری داشت و با بودجۀ ۴ میلیون دلاری موفق شد میلیون دلاری داشته باشد.

اینجا جا بگوییم که «چاد مککوئین مککوئین مککوئین مککوئین مککوئین مککوئین مک کوئینی و مولی مککوئین مک کوئین مککوئین مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک مک کوئین.

همچنین جدیدترین فیلم استیون اسپیلبرگ به نام فبلمنز (فابلمن ها) در حال حاضر در حال اکران در برخی از منتخب است و انتظار رود که به زودی در اینترنت قرار گیرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا