اخبار روز سینما

فیلم سینمایی دسته دختران با هنرنمایی نیکی کریمی [+ویدئو]

فیلم سینمایی دسته دختران. این فیلم محصول سال 1399 است که در 30 فروردین 1402 اکران عمومی شده است. این فیلم در چهلمین جشنواره ی فیلم فجر حضور پیدا کرد.

فیلم سینمایی دسته دختران به کارگردانی و نویسندگی منیر قیدی و تهیه کنندگی مهندمض محادمض محصول سال 1399 است که 30 فروردین اکران عمومی شد.

فیلم سینمایی دسته دختران

دسته دختران دومیمن فیلم سینمایی منیر قیدی است. وی در سال 1395 با هنرنمایی طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، ثریا قاسمی و صابر ابر فیال فیلم ساخته شد. در ادامه تیزر فیلم دسته دختران را میبینیم.

منیر قیدی در نشست خبری این فیلم گفت:

هیچ شخصیتی به‌طور مستقیم از کتاب یا ماجرا یا حقیقتی شکل نگرفته بود، اما شخرصیت ی از مطالعات من هستند. همه کاراکترها ساختگی‌اند و باید بگویم که من تنها فیلم‌هایی را می‌سازم که من اف و احاطه داشته باشم.

ما فیلم‌های بسیار داریم که در سینمای دفاع مقدس الگو می‌شوند، اما سعی می‌کنم سین سین اشته باشم و اگر قرار باشد الگویی داشته باشم، آن الگوی بی‌شک فیلم «تنگه ابوقر۳ب» نی.

ما درباره یک حقیقت فیلم ساختیم و همه ما می‌دانیم که خرمشهر سقوط می‌کند نه درباره سقوط خرمشهر که درباره عشق و امید به آینده بود.

خلاصه ی فیلم دسته دختران

خلاصه ی فیلم دسته دختران روایتی از قصه های زنان جنگ و صبوری ها و مقاومت های آن هاست. خلاصه داستان فیلم دسته دختران از این قرار است که دوسال پس از انقلاب ایران در تلاطم ارتش عراق به رهبری صدام حسین با تجهیزات کامل به جنوب حمله کرد کرد شروی است. مردم به سختی مقاومت می‌کنند، اما به دلیل اشاره به اهداف و مهمات و نیروی تعلیم دیسده، دیزده، دیک است.

حال به معرفی بازیگران فیلم دسته دختران می پردازیم.

نیکی کریمی بازیگر و کارگردان ایرانی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران است. برخی از فیلم هایی که وی در آن هنرپیشگی از سارا، پری، بوی پیرهد ی ok…

فیلم سینمایی دسته دختران با هنرنمایی نیکی کریمی [+ویدئو]

هدی زین العابدین بازیگر ایرانی متولد ۲۳ خرداد ۱۳۶۸ در کرج است و برخی از اثار خمی ش ت اسرافیل، اسرافیل، عرق سرد، طلا، دست انداز و… اشاره کرد.

فیلم سینمایی دسته دختران با هنرنمایی نیکی کریمی [+ویدئو]

پانته آ پناهی‌ها بازیگر ایرانی متولد سال ۱۳۵۶ در تهران است. برخی از آثار این هنرپیشه عبارتند از سریال های شهرزاد، کرگدن، خاتون و فیلم های فیلم های من دیه گو مارادونا هستم و…

فیلم سینمایی دسته دختران با هنرنمایی نیکی کریمی [+ویدئو]

فرشته حسینی بازیگر افغانستانی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران است. پدر و مادر او از افغانستان به ایران مهاجرت کردند و او در ایران متولد شد. فیلم های یلدا، شکستن همزمان بیست استخوان، سونامی، هفت و نیم و فیلم دسته دخاشران ا ن هست.

بیشتر بخوانید

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا