اخبار روز سینما

فیلم زندگینامه مایکل جکسون به کارگردانی آنتوان فوکوآ ساخته می‌شود

پوسترهای شخصیت‌های فصل سوم سریال Emily In Paris منتشر شدند: تنها چند هفته دیگر تا انتظار سلشار ٳ منتشر شد. امیلی در پاریس (امیلی در پاریس) باقی مانده و شبکه نتفلیکس درحال جستجو مخاطبین این سریال را برای مشتاقان جدید که به نظر می رسد موفق شده است.

خیراً این شبکه پوسترهای شخصیت های این فصل را منتشر کرده است. پوسترهای شده آنقدر چشم نواز کسانی هستند که تا به امروز سریال را ندیده اند را مشتاق تماشا می کنند. می توانید این پوسترهای منتشر شده را در پایان این پست مشاهده کنید. فصل سوم این سریال در ۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۲ از پلتفرم نتفلیکس پخش خواهد شد.

جا دارد اعلام کنیم که مدتی پیش تریلر فصل سوم این سریال نیز منتشر شده است که می تدانست که می تدان است. اینجا مشاهده کنید.

در این هم «دارن استار» برای تهیه کنندگی بازگشته است و از بازیگران سریال می شود اشاره کرد به لوکاس براوو براوو». «اشلی پارک»؛ «کامیل رازات»؛ «ساموئل آرنولد»؛ «برونو گوری»؛ “ویلیام آبادی” و “لوسین لاویسکونت”.

داستان اسم سریال مشخص است این سریال زندگی امیلی اهل آمریکا را می کند که خودش را یک شغلی در پاریس می بیند. این سریال خودش را در سال ۲۰۲۰ شروع کرد و در دورانی که موفق شد نظر بینندگان زیادی را جلب کند.

برای بزرگ شدن تصاویر روی آن کلیک کنید:

فیلم زندگینامه مایکل جکسون به کارگردانی آنتوان فوکوآ ساخته می‌شود فیلم زندگینامه مایکل جکسون به کارگردانی آنتوان فوکوآ ساخته می‌شود فیلم زندگینامه مایکل جکسون به کارگردانی آنتوان فوکوآ ساخته می‌شود فیلم زندگینامه مایکل جکسون به کارگردانی آنتوان فوکوآ ساخته می‌شود فیلم زندگینامه مایکل جکسون به کارگردانی آنتوان فوکوآ ساخته می‌شود فیلم زندگینامه مایکل جکسون به کارگردانی آنتوان فوکوآ ساخته می‌شود فیلم زندگینامه مایکل جکسون به کارگردانی آنتوان فوکوآ ساخته می‌شود فیلم زندگینامه مایکل جکسون به کارگردانی آنتوان فوکوآ ساخته می‌شود فیلم زندگینامه مایکل جکسون به کارگردانی آنتوان فوکوآ ساخته می‌شود

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا