اخبار روز سینما

فیلمی بر اساس زندگی نامه صدام حسین ساخته می شود !

بامداد امروز، هالیوود ریپورت و ورایتی خبر دادند که ساخته شدن فیلم صدام حسین در دستور کار است و فیلمی بر اساس زندگینامه صدام حسین ساخته می شود.

چندی پیش، شایعاتی مبنی بر ساخت فیلم زندگی صدام در هالیوود ریشه دواند که روز گذشته متوجه شد که فیلم بیوگرافی صدام حسین ساخته می شود و ساخت فیلم سینمایی صدام بر سر یکی از کارگردانان سریال چرنوبیل، یعنی یوهان رنک است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

ساخته شدن فیلم صدام حسین

به گزارش ، گروه تولید هالیوودی به کارگردانی یوهان و تهیه کننده مایکل پارتس، حال ساخت فیلم سینمایی «زندانی در قصر او او» هستند که درباره بیوگرافی صدام صدام حسین حسین حسین عراقی عراقی عراقی عراقی عراقی عراقی عراقی عراقی هستند. عراقی حسین درباره این که او یا او یا او یا او

این فیلم اساس کتاب پرفروش ویل باردنورپر با عنوان «زندانی در: صدام حسین» ساخته خواهد شد.

در ادامه می‌توانید از کتاب صدام حسین ببینید:

فیلم بیوگرافی صدام حسین

ساخت فیلم زندگی صدام

این فیلم دو جنبه متمایز صدام حسین را بررسی کرد که شامل، ظلم ظالمی است که شکنجه و قتل به ابزاری می‌کند و زندانی متفکری که با مرگ محبت مواجه می‌شود، وقار و شگفت‌انگیز از خود نشان می‌دهد. داستان این نیز به تجارب نگهبانان می‌پردازد و نشان می‌دهد که صدام چه تأثیری دارد در سطح شخصی آنجا بوده است.

رنک، کارگردان برنده جایزه امی «چرنوبیل»، این پروژه را هدایت خواهد کرد. نویسنده ویل، افسر سابق پیاده نظام واجد شرایط هوایی، به عنوان عامل اجرایی نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا