اخبار روز سینما

فیلمبرداری قسمت دهـم مجموعه فیلمهای Saw به پایان رسید

فیلمبرداری قسمت دهـم فیلم‌های فیلم‌های saw به پایان رسید: تقریباً نزدیک به دو دهه است که فیلم‌های اره یکی دیگر باعث ترس ما می‌شوند و قسمت دهـم را تولید می‌کند این مجموعه فیلم با نام اره ایکس ایکس ایکس ایکس ایکس ایکس ایکس ایکس ایکس مدتی مدتی و طولانیاً درمورد این فیلم به بیرون پیدا کرده است که در آن را با هم بررسی می کنیم.

کارگردان این یعنی «کوین گرویترت گرویترت گرویترت گرویترت گرویترت گرویترت گرویترت گرویترت گرویترت گرویترت کرده است طی طی گرویترت گرویترت گرویترت گرویترت گرویترت گرویترت گرویترت گرویترت گرویترت این کارگردان جر این فیلم کارگردانی قسمت های ششش (Saw VI 2009) و اره: سه‌بعدی (اره: 3D 2010).

گرویترت در توئیت نوشته است: «امیدوارم بتونیم از عنوان اره ایکس ایکس استفاده کنیم چون توی این به رویه که این مجموعه قبلاً داشت و کسایی کسایی که جان جان کرامر رو دوست دارن خاصـش کرده،، بر می‌می. ”

در این دو بازیگر قدیمی این مجموعه یعنی «توبین بل بل بل بل بل بل جیک‌شاو جیک‌شاو جیک‌شاو بل بل بل بل بل بل بل بل بل بل بل بل بل بل بل بل بل بل بل بل‌بل‌بل‌ با وجودی که هنوز اطلاعاتی درمورد خلاصه داستان فیلم بیرون درز پیدا نمی کند صحبت های گرویترت درمورد بازگشت این به دوران خونی اش ما را مشتاق دیدن این فیلم می کند. شاید سوال اصلی که خیلی از ما درگیر کرده است این است: چگونه آماندا به داستان تبدیل شود؟

از دیگر مواردی که در این فیلم ایفای نقش کرده می توان اشاره کرد به: «سینوو ماکودی لوند»، «استیون برند» و «مایکل بیچ»

این فیلم در تاریخ ۲۷ اکتبر سال ۲۰۲۳ اکران خودش را در سینما آغاز خواهد کرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا