اخبار روز سینما

فیلمبرداری سریال The Penguin به زودی آغاز خواهد شد

بازیگر نقش «هاگرید» فوت کرد: «رابی کالترین کالترین کالترین کالترین کالترین کالترین کالترین کالترین کالترین کالترین کالترین کالترین او او را را را را به به به به به به به خاطر خاطر خاطر خاطر به به به به به به به به به به به به. به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به. اون ۷۲ سال داشت.

این بازیگر تبار فیلم و سریال های دیگری را در کارنامه کاری خود برای مثال سریال بریتانیایی به نام (کراکر) و دو فیلم جیمز بند یعنی (چشم طلایی 1995) و (جهان کافی نیست 1999). اطلاعاتی از دلیل مرگ این بازیگر تا کنون منتشر نشده است.

رابی کالترین از این که با مجموعه فیلم هری پاتر به شهرت جهانی، در صحنه های قابل توجه کمدی اش را تقویت می کند.

(تازه). استیون فرای در روز جمعه در توییتی از همبازی سابق خود تقدیر کرد.

فرای در این توئیت نوشته است: «اولین باری که دیدم دقیقاً ۴۰ سال پیش بود. وقتی دیدم هم ترسیدم، هم خوف کردم و هم عاشقش شدم. اون یه عمیق، اولین با استعداد و قوی، توی برنامه مون آلفرنسو کاری کرد که همه از خنده بودیم. خدانگهدار دوست قدیمی.”

رابی کالترین بعد از آن دوباره در سریال (توتی فروتی) با اما همبازی شد که بخاطر همین در جوایز تلویزیونی آکادمی بریتانیا بریتانیا اولین نامزدی خودش را آورد.

همه هاگرید را به یاد داریم، یک انسان. او در ای گفته بود از قبل پاتر را می دید که چون هایش را قبل از فرزندانش خوانده بود.

امیدواریم که روح این بازیگر توانا و فراموش نشدنی در آرامش باشد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا