اخبار روز سینما

فوری: کشف حجاب افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا و تشکلی پرونده قضایی [+فیلم]

ما سعی کردیم در مقاله فوری: کشف حجاب افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا و تشکلی پرونده قضایی [+فیلم] نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

تشکیل پرونده قضایی برای «افسانه بایگان» و «فاطمه معتمد آریا» به جرم کشف حجاب بازتاب‌ها در فضه ای مجازی داشته ام. با ما و کشف حجاب افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا بمانید.

آنچه گفته شد در پی کشف حجاب، برای افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا پرونده قضایی تشکیل شده است. به گزارش فارس، طرح عفاف و حجاب در مقابله با کشف حجاب در معابر، اصناف و خ ودروها از 26 فروردین ماه با دستور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل کشور آغاز شده و پلیس بدون مماشات با هنجارشکنان برخورد کرده و تفاوت بین افراد عادی جامعه. و جامعه هنری و سلبریتی ها قائل نیست.

فوری: کشف حجاب افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا و تشکلی پرونده قضایی

کشف حجاب افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا
کشف حجاب افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا

پس از پانته‌آ بهرام و کتایون ریاحی، این‌بار مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران از پرونده شکیل برای دو بازیگر زن دیگر، یعنی افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا به دلی‌لللللللللّه نذارن حجاب خبر داد. طرح عفاف و حجاب در برخورد با جامعه کشف حجاب در معابر، اصناف و خودروها از 26 فروردين ماه با دستور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل کل کشور آغاز شد و پليس بدو در مماشات با هنجارشکنان برخورد و تفاوت بين افراد عادی و جامعه هنری آغاز شد. و سلبریتی‌ها قائل نیست.

بی حجابی افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا

کشف حجاب افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا
بی حجابی افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا

در این راستا مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که در پی کشف حجاب فاطمه معتمد آریا و افسانه بایگان، دو بازیگر سینما و تلویزیون در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی برای آنها پرونده تشکیل شده و پرونده به دادسرای ارشاد ارسال شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد:

اقدام کشف حجاب افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی، در شرایطی که سایر بانوان با حجاب و رعایت شئونات اسلامی در این مر اسم حضور داشته اند. با توجه به جرم مشهود این دو و اقدام غیرقانونی آنها، پرونده مقدماتی در خصوص تصمیم گیری در پلیس امنیت عمومی تشکیل و در مجتمع قضایی ارشاد در حال انجام است.

کشف حجاب فاطمه معتمدآریا و افسانه بایگان

کشف حجاب فاطمه معتمدآریا و افسانه بایگان
کشف حجاب فاطمه معتمدآریا و افسانه بایگان

گفتنی است مخاطبان فارس من با درج پویشهای متعددی با عناوین «برخورد با بدحجاب از سلبریتی‌ها و افراد مشهور شروع می‌شود»، «با کشف حجاب سلبریتی‌ها با انواع بدحجابی سلبریتی‌ها و ورزشکاران» و… از مسئولان خواستار بودند.

ظاهر جدید آتیلا پسیانی در مراسم نکوداشت او با حضور هنرمندان و خبرنگاران در خانه هنرمندان در مراسمی که آتیلا پسیانی را در ویدئوی زیر ببینید:

خبر خوب ستاره پسیانی:

نکوداشت آتیلا پسیانی
سرطان آتیلا پسیانی بهبود پیدا کرده است

درمان پدرم تمام شده است و بیماری از بین رفته است.

ستاره پسیانی درپاسخ به دایرکت علیرضا جعفرزاده از تدوین گران سینما در خصوص و عیت پدرش آتیلا پسیانی نوشت:

خداروشکر درمان پدرم تمام شده و بیماری هم از بین رفته است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا