اخبار روز سینما

فوری : پشت پرده برنده شدن شروین حاجی پور و جایزه گرمی [+جزئیات]

به تازگی پشت پرده برنده شدن شروین حاجی پور و جایزه گرمی در رسانه های مجازی پخش می شود که حواشی زیادی را برای این خواننده مردمی داشته است.

جایزه آمریکایی، به عنوان جایزه اصلی صنعت موسیقی می‌شود و برنده جایزه می‌شود، به عنوان «دستاوردی ارزشمند» برای موسیقیدانها به شماره می‌رود. شروین حاجی‌پور از اعلام برنده جایزه گرمی چند ماهه خود را شکست با انتشار پستی به این نشان داد و ما نوشتیم. اعضای آکادمی سالانه جایزه گرمی، اعلام کردند در سال ۲۰۲۳ یک جایزه به عنوان «آهنگ برای تغییر اجتماعی» رونمایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

ویدیو واکنش شروین حاجی پور به بردن جایزه گرمی

واکنش شروین حاجی پور به بردن جایزه گرمی

پشت پرده برنده شدن شروین حاجی پور و جایزه گرمی

  • حواشی برنده جایزه گرمی شروین حاجی پور
حواشی برنده جایزه گرمی شروین حاجی پور

این جایزه با رای مردمی در شصت پنجمین دوره اهدای جوایز به شروین حاجی‌پور به خاطر آهنگ «برای» تعلق گرفت. جیلن اول آمریکا، در این مراسم تقدیر از این ترانه و یادآوری مرگ مهسا امینی و جنبش زندگی آزادی، شروین حاجی‌پور را برنده این جایزه اعلام اعلام کرد.

مراسم اهدای جوایز گرمی از سال ۱۹۵۸ میلادی آغاز شد. بهای جایزه‌ای، جایزه اسکار در صنعت، جایزه امی در تلویزون و تونی در تئاتر می‌باشد. همچنین در بین سه مراسم بزرگ موسیقی تمام جهان حکم بزرگ‌ترین مراسم را برگزار می‌کند.

شروین حاجی‌پور و ترانه «برای» در آغازین روزهای سراسری با الهام از کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی خواند و کرد. در این، حاجی‌پور به نگرانی‌های مردم ایران، مشکلات اقتصادی، فاصله‌ها، فشارهای اجتماعی و معضلات محیط زیستی بود. این تک مورد حمایت افزایش معترضان قرار گرفت به عنوان یکی از سرهای سراسری در ایران جهانی شد و از خوانندگان ایرانی و خارجی آن را به زبان‌های مختلف اجرا کرد.

حواشی برنده جایزه گرمی شروین حاجی پور

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا