اخبار روز سینما

فوری: عمل جراحی بازیگر پیشکسوت موفقیت آمیز بود! [+عکس و جزیات]

عمل جراحی محمد فیلی ؛ مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت طی گفت‌وگوی تلفنی با بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون خبر از موفقیت عمل جراحی مغزی او داد.

محمد فیلی بازیگر پیشکسوت و تلویزیون است که بیشتر نقش شمر سریال «مختارنا مه» را می‌شناسد، از هفته گذشته سینما در بیمارستان بستری شده و تشخیص پزشكی دو شب گذشته مغز او اتفاق افتاد.

پزشکان به این بازیگر پیشکسوت گفته بودند که معلوم نیست این ضایعه تومور مغز است یا مشکل دیگری وجود دارد. فیلی که به هوش آمد و در بخش مراقبت های ویژه از وضعیت و احوال خود گفت. در ادامه مطلب با خبر تومور مغزی محمد فیلی همراه ما بمانید.

عمل جراحی محمد فیلی

  • جراحی مغز محمد فیلی
محمد فیلی جراحی مغز

به گزارش منابع خبری:

سید عباس عظیمی حال عمومی این هنرمند را اعلام کرد و از مردم و دوستداران هنر خواست برای بهبودی کامل وی دعا کنند. طبق فیلی وی تا چند روز برای مراقبت‌های بعد از عمل جراحی در بیمارستان تحت نظر تیم تخصصی خواهد بود.

طبق فیلی وی تا چند روز برای مراقبت‌های بعد از عمل جراحی در بیمارستان تحت نظر تیم تخصصی خواهد بود. او هفته گذشته در ماهشهر و بر سر صحنه فیلمبرداری سریال دمکش (کمدی اجتماعی به کارگ ردانی سیده فرناز امینی و تهیه‌کنندگی رضا وفاداری) بود که دچار سرگیجه شده و به بیمارستان تهران منتقل شده است.

تختی شدن محمد فیلی بازیگر

لازم به یادآوری است محمد فیلی از هفته گذشته در بیمارستان بستری بود که در اولی ام آر آی مشخص می شود که ضایعه آن در مغز وی وجود دارد که دو شب گذشته عمل جراحی قرار می گیرد. ا و به تازگی سریال «طمعِ طمع» را در اصفهان و مجموعه تلویزیونی «دمکنی» محصول صداو سیمای استان فارس را جلوی دوربین و این روزها سریال «گیل‌دخت» را روی آنتن شبک یک سیما دارد و گفته می‌شود قرار است در سریال « سلمان فارسی » داود میرباقری نیز حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا