اخبار روز سینما

فوری : تشکیل پرونده قضایی برای تهیه کننده فیلم برادران لیلا !!!

به تازگی خبری در مورد تشکیل پرونده قضایی برای تهیه کننده فیلم برادران لیلا در رسانه های مجازی پخش شد. گویا یکسری مشکلات قضایی را برای تهیه ایجاد کننده کرد.

جواد نوروزبیگی برادران لیلا درباره وضعیت این فیلم که در گزارش منتشر شده است. او صحت پرونده قضایی برای «برادران لیلا» را تایید کرده و گفته است:

“این قضایی درباره فیلم برادران برادران لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا” البته در به بازپرس محترم هم گفتم که قانون یک فیلم ساخته‌ام می‌تواند از سازمان فیلم بگیرد و اگر این سازمان در نهایت اعلام کرد که اقدامی غیرقانونی کرده است، قاعدتا آن‌ها باید از من شکایت کنند.

تشکیل پرونده قضایی برای تهیه کننده فیلم برادران لیلا

  • پرونده قضایی فیلم برادران لیلا به چه مرحله ای رسید
پرونده قضایی فیلم برادران لیلا به چه مرحله ای رسید؟

نوروز بیگی درباره علت ارائه نشدن فیلم به شورا توضیح داد:

«این در حالی بود که طبق سنوات فیلم‌ها به جشنواره‌های بین‌المللی ارائه می‌شدند با پذیرش در این رویدادها مراحل آماده‌سازی و گرفتن مجوز توسط فیلمسازان می‌شدند که اصلاحات احتمالی هم انجام می‌شد ولی ولی ولی ولی ولی جلوه‌های جلوه‌ها را انجام می‌داد. «برادران لیلا» خیلی دیر یعنی دو، سه روز مانده به مهلت پایانی کن تکمیل شد. در واقع تا پیش از آن فیلم اصلاً آماده نبود که به شورا ارائه شود. با این، یک گروه پنج نفره که از شورای سازمان تصمیم گیری سینمایی، فیلم را تماشا کردند و وارد کردند که بخشی از آن را انجام دادند و برخی هم همگی بازگشتند که پس از جشنواره انجام شود اما حاشیه‌های حاشیه‌هایی در ایجاد و همه چیز ایجاد می‌شوند. در کنار هم شرایط را به سمتی برد که ما کتکِ آن را بخوریم.»

پرونده قضایی فیلم برادران لیلا به چه مرحله ای رسید؟

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا