اخبار روز سینما

فوری : بازگشت خسرو شکیبایی با روزی روزگاری [+زمان پخش]

امروز اخباری در مورد بازگشت خسرو شکیبایی با روزی روزگاری در رسانه ها پخش شده است. گویا زمان پخش این سریال برای تعطیلات عید مشخص شد.

فیلم‌نیوز، خاطره‌انگیز “روزی روزگاری” » از شامگاه جمعه پنجم اسفندماه 1401 روانه آنتن آی فیلم شد. این سریال کارگردانی امرالله احمدجو اولین بار در سال 1371 روی آنتن یک رفت که با مخاطبان بسیار خوبی مواجه شد.

بازگشت خسرو شکیبایی با روزی روزگاری

  • بازپخش روزی روزگاری از تلویزیون

در ادامه می‌توانید بازپخش روزی روزگاری از تلویزیون را ببینید:

بازپخش روزی روزگاری از تلویزیون

زنده یاد شکیبایی در سریال «روزی روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری روزگاری از با با با با با با بیک بیک بیک بیک بیک بیک بیک بیک بیک بیک بیک بیک بیک. بیک بیک بیک بیک بیک بیک بیک بیک بیک بیک بیک بیک را بازی بازی خانواده‌ای الیاتی او را می‌سازند و جانش را نجات می‌دهند.

«مرادبیک» یکی از نقش‌های ماندگار کارنامه زنده‌یاد شکیبایی است. در کنار محمود پاک نیت با ایفای نقش «حسام بیک بیک بیک بیک ژاله با بازی در نقش خاله لیلا لیلا لیلا حضوری درخشانی در لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا حسین خانی، پرویز پور حسینی، محمود جعفری گوهر خیراندیش، شهره سلطانی جمشید لایق، حسین خانی و حسین پناهی دیگر بازیگران این سریال.

بازگشت خسرو شکیبایی با روزی روزگاری
بازگشت خسرو شکیبایی با روزی روزگاری

بازپخش روزی روزگاری از تلویزیون

سریال روزی علاوه بر بازی درخشان بازیگرانش ، تیتراژ ابتدایی و یک موسیقی عالی و به یادماندنی هم دارد. موسیقی این کاری از فرهاد فخرالدینی است که از این متن موسیقی سریال‌های «سربداران» و امام علی (ع) »را ساخته شد.

امرالله احمد بعد از سریال روزی روزگاری دو مجموعه دیگر به نام‌های «تفنگ سرپر» و «پشت کوه‌های بلند» را هم کرد که هیچ‌کدام نتوانست موفقیتی موفقیت‌آمیز این سریال را برایش تکرا تکرا کنند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا