اخبار ارز دیجیتال

توقف فعالیت صرافی ارز دیجیتال هات بیت /آخرین مهلت برداشت وجه

فعالیت صرافی ارز دیجیتال هات بیت را متوقف کنید از 22 مه(امروز) آغاز شده است و این صرافی فرصت محدودی را برای برداشت وجه برای کاربران خود در نظر گرفته است.

فعالیت صرافی ارز دیجیتال هات بیت را متوقف کنید با موضوع تحقیق در مورد یکی از کارمندان سابق او مخلوط شده است. در عوض، تعطیلی این صرافی زمانی آغاز شد که تحقیقات کارمند سابق این صرافی در آگوست 2022 چنان به هات بیت ضربه زد که مجبور شد چندین هفته فعالیت خود را متوقف کند. علاوه بر این، صرافی ارز دیجیتال Hotbit به مشتریان خود اطلاع داده است که در اسرع وقت وجوه خود را برداشت کنند تا از سوء استفاده احتمالی جلوگیری شود.

توقف صرافی ارز دیجیتال هات بیت خبرساز شد

صرافی هات بیت اعلام کرده است که معاملات خود را در 22 مه متوقف می کند. صرافی از کاربران خود خواسته است تا قبل از 21 ژوئن ساعت 04:00 UTC وجوه خود را برداشت کنند.

توقف صرافی ارز دیجیتال هات بیت خبرساز شد

بر اساس اعلام هات بیت، صرافی اعلام کرد که شرایط عملیاتی آن از زمانی که تحقیقات در مورد یکی از اعضای سابق تیم را در آگوست 2022 آغاز کرد، بدتر شده است. به گفته هات بیت، صرافی در نتیجه بررسی ها مجبور شد معاملات را برای هفته ها متوقف کند.
همچنین به گفته هات بیت، فروپاشی صرافی FTX و بحران اخیر بانکی. این یکی از دلایل بدتر شدن جریان نقدی او بود. تیم هات بیت گفت که این حوادث منجر به برداشت مداوم وجوه از صرافی های متمرکز شده است.

تیم هات بیت نیز بر این باور است صرافی های متمرکز آنها به طور فزاینده ای دست و پا گیر هستند و بعید به نظر می رسد که روندهای بلندمدت را برآورده کنند. این صرافی گفت که تنها راه حل غیرمتمرکزتر شدن یا پذیرش مقررات است.
یکی دیگر از دلایل بسته شدن صرافی هات بیت، حملات سایبری مکرر و سوء استفاده مهاجمان از نقص پروژه است.

پس از انتشار این خبر، چند تن از اعضای انجمن از عدم امکان برداشت وجوه خود از صرافی هات بیت خبر دادند و اعلام کردند که در صورت غیرفعال شدن گزینه برداشت، چگونه برداشت کنیم؟ لطفا گزینه برداشت را فعال کنید. برخی دیگر به کاربران در مورد پیوندهای فیشینگ که ظاهراً صرافی رسمی هات بیت هستند، هشدار داده اند.

 

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا