اخبار روز سینما

فصل 6 سریال سیب ممنوعه + [داستان، زمان پخش و بازیگران Yasak Elma]

جهت آگاهی زمان انتشار فصل 6 سریال سیب ممنوعه در نوشتار جدید پی ام آپلود همراه ما باشید. خلاصه‌ای از داستان فصل‌های قبل، در این نوشتار تهیه شده است.

سریال ترکی سیب ممنوعه که از ۲۰۱۸ به نمایش درآمد، ساختار آن برای خیانت و توجه به مخاطبان واقع شده است. موضوع پر از فتنه، اما با این حال دارای صحنه‌های طنز این سریال، بسیار است.

آنطور که از کادر پشت‌صحنه سریال، در جواب به سوال فصل 6 سیب ممنوعه کی میاد به گوش رسیده است، تاریخ انشار فصل ششم سریال سیب ممنوعه از اوایل ماه سپتامبر ۲۰۲۲ خواهد بود. اگر شما هم کنجکاو زمان پخش هستید؛ همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل جدید سریال سیب ممنوعه از شبکه جم تی وی

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه

فصل 6 سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma)

تاریخ انشار فصل ششم سریال سیب ممنوعه، فصل 6 سیب ممنوعه کی میاد

زینب و یلدیز دو خواهر هستند، که بسیار جذاب هستند. اما رویای آن‌ها بسیار متفاوت است. یلدیز و زینب در یک خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنند. وضعیت مالی خوبی ندارند و هر دو شاغل هستند.

جدول پخش سریال های ترکیه

دانلود سریال سیب ممنوعه با دوبله فارسی

زینب دختری سر به راه و عاقل است. اما یلدیز دختری هوایی و مغرور است، که تمام فکرش پولدار شدن از طریق پیدا کردن شوه . زندگی یلدیز زمانی که با اندر آرگون، ملکه جامعه ثروتمند آشنا می‌شود، تغییر می‌گم.

اندر تصمیم گرفت از Yıldız برای خلاص شدن از شر همسرش، هالیت آرگون استفاده کند. با پیشنهاد حقوق برابر، از یلدیز می‌خواهد که در خانه آن‌ها کار کند. یلدیز از شنیدن این مقدار حقوق، در می‌آورد.

او به عنوان خدمتکار در خانه اندر انجام رسیدگی به مهمان‌ها است. بعد از رفتن مهمان‌ها، اندر با او صحبت می‌کند و از یلدیز می‌خواهد که به شوهرش شوهش کند. یلدیز از این پیشنهاد غافلگیر می‌شود. اندر می‌خواهد با نقشه خیانت شوهرش، مال و منالش را می‌گیرند و از او جدا می‌شوند. اندر سومین زن هالیت است.

اندر و یلدیز هر چه قدر هم که نمی شود، بالاخره راه شان به هم ختم می‌شو. هرکدام آن‌ها در مسیری که قدم گذاشتند، باید می‌دادند. که خیلی هم کردم.

در فصل 6 سریال سیب ممنوعه ادامه این داستان از فتنه را دید. در ادامه نوشتار، زمان پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه برای شما مشخص شده است.

زمان پخش فصل 6 سیب ممنوعه

فصل 6 سریال سیب ممنوعه
زمان پخش فصل 6 سیب ممنوعه, فصل 6 سریال سیب ممنوعه

فیلمبرداری آخرین فصل سریال «سیب ممنوعه» از سه شنبه ۱۵ شهریور آغاز می شود. فصل جدید با یک پرش زمانی ۲ ساله شروع خواهد شد.

در صحنه اول دوئان (مورات آیگن) به دلیل اقدام به قتل در زندان است. وقتی دوئان زندان به سر می‌برد، شرکت یلدیز می‌شود و دخترش جیلان را به دنیا می‌آورد. بیکر آکسوی هم در نقش انگین وارد سریال می شود. انگین برادر هاندان (شبنم دونمز) است و قصد دارد به اندر (شوال سام) نزدیک شود.

بهترین سریال های ترکیه ای خیانت

از طرفی از زندان آزاد شده و می‌خواهد را ببیند و دنبال انتقام است عاشق وکیل هیلال می‌شود. کومرو هم به خاطر ناپدید شدن اکین و طرفی زندانی شدن پدرش به شک زیاد وارد شده است، آلتای زندگی‌اش می‌شود.

این سریال هر دوشنبه شب، از شبکه Fox Tv ترکیه منتشر می‌شود. در بهار تابستان به دلیل تفاوت یک ساعت نیم با ساعت ترکیه، ساعت 21:30 زمان نمایش سریال‌های ترکی. و در پاییز و زمستان به دلیل نیم ساعت تفاوت، ساعت 20:30 به وقت ایران، سریال های ترکی را می‌توانید تماشا کنید.

فصل ششم سریال «سیب ممنوعه» از ۲۸ شهریور دوشنبه‌ها از کانال FOX پخش می‌شود.

عوامل سریال

  • نام ترکی: سریال Yasak Elma
  • بازیگران: ادا اجه، اجه دیزدار، نیلپری شاهینکایا، گوکهان آلکان، نسرین جوادزاده، تالات تلمات.
  • کارگردان: مورات اوزترک، نسلیهان یشیلیورت، اجه اردک کوچ‌اوغلو (کارگردان فصل ۵)
  • نویسندگان: ملیس جیولک، زینب گور
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • محصول کشور: ترکیه
  • زبان اصلی: ترکی
  • پخش از: شبکه Foxtv
  • تعداد فصل‌ها: ۵ فصل، ۱۴۶ قسمت
  • مدت زمان هر قسمت: ۱۳۰ دقیقه
  • تاریخ انتشار: فصل اول در ۲۰۱۸

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول

فصل ششم، آخرین فصل آیا سریال سیب ممنوعه خواهد بود؟

تا کنون طبق اخباری که از عوامل سریال منتشر شده است، فصل ششم آخرین فصل این سریال بلنو.

شوال سام بازیگر نقش اندر در فصل جدید حضور خواهد داشت؟

بله! ادا اجه و شوال سام طبق رسم این سریال تا آخرین فصل به ایفای نقش خود را خواهند پرداخت.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا