اخبار روز سینما

«فسیل» پرفروش ترین فیلم شد! چون پاسخگوی نیاز تماشاگران بود

بازیگر فیلم سینمایی «فسیل» گفت: تب و تاب این روزها که پس از وقفه طولانی و رکود سینما به لحاظ کرونا، فیلم‌ها اکران می‌شوند و این که «فسیل» پاسخ به نیاز مخاطبان به یک کمدی جذاب بود، در فروش آن بسیار دخیل است.

علیرضا استادی درباره فیلم هایی که این روزها با ایفای نقش او اکران می شود، توضیح داد: آهنگ دونفره (1399) فیلمی ارزان قیمت برای خانم آرزو بود و نقشی که به من پیشنهاد دادند جذاب بود چون تا به حال بازی نکرده بودم. من خیلی دوست داشتم این نقش را تجربه کنم در حالی که این فیلم عوامل تولید خوب و حرفه ای داشت.

بازیگر فیلم هیوا (رسول ملاقلی پور 1377) در پاسخ به این سوال که چرا این نقش را متفاوت و جذاب می داند، گفت: نقش کمدی فانتزی یک باج گیر بود که مثل یک پسر بود و من تا الان چنین تجربه ای نداشتم. . ، به همین دلیل تصمیم گرفتم این نوع شخصیت ها را بازی کنم.

معلمی از تجربه بازی با فرزاد فرزین یادآور شد: فرزین هنرمند درجه یک و باهوشی است که روحیه کاری درجه یک دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر فروش اینچنینی برای فیلم فسیل را داشتید؟ وی گفت: شاید چنین رقمی نباشد اما می‌دانستم فروش خوبی خواهد داشت و با توجه به داستان امیریان (کارگردان فیلم) و تیم بازیگران کمدی برجسته و نویسندگی خوبی که فیلم داشت قابل پیش‌بینی بود.

بازیگر فیلم بدون تاریخ، بدون امضا (وحید جلیلوند 1395) ادامه داد: ضمن این که تب و تاب این روزها که پس از وقفه طولانی و رکود سینما به لحاظ کرونا فیلم ها اکران می شوند به نیاز مخاطب این یک کمدی جذاب بود که در فروش آن بسیار نقش داشت.

استادی افزود: پیش از این در فیلم نارگیل (1398) با سید ابراهیم امریان کار کردم و یکی از نقش های اصلی این فیلم را داشتم و دوست دارم دوباره با او همکاری کنم و با توجه به اتفاقاتی که پیش از این رخ داد، افتخاری داشتم. حضور در من یک فسیل داشتم.

بازیگر فیلم چک برگشتی(سیروس مقدم 1391) به کاری که امسال انجام داده است اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال 1402 این جمعیت قابل کنترل را به کارگردانی محمد متین اوجانی و تهیه کنندگی مهرداد فرید طالب نیا ساختم. این فیلم اولین فیلم اوجانی به نویسندگی امین عبدی و روناک بوشم است و نقش من یکی از اعضای خانواده است.

وی در پاسخ به این پرسش که پول چه اهمیتی در پذیرش نقش ها و بازی در تولیدات تصویری دارد، خاطرنشان کرد: پول برای من به دلیل جبر شرایط و اوضاعی که امروز وجود دارد بسیار اهمیت دارد بر این اساس نمی توانیم که مقید به انتخاب باشیم بلکه تاحدی ناچاریم که به انتخاب شدن بسنده کنیم.

بازیگر فیلم گل به خودی (احمد تجری 1399) اظهار کرد: برای من جذابیت داستان و مدیوم و ژانر کار و حرفه ای بودن گروه مهم است. اگر اینها نباشند من اصلا دوست ندارم حضور داشته باشم. در گروهی که سوهان روح است و فیلمنامه اش آشفته و انعطافی در کار گروه وجود ندارد کار نمی کنم.

استادی در پاسخ به این سوال که دوست دارد در نقشی که هنوز تجربه نکرده است چه بازی کند، گفت: من در بازیگری پیچیدگی هایی دارم که نمی دانم در کمدی بیشتر موفق هستم یا تراژدی و ملودرام، اما همیشه دوست داشتم. در نقش بودن، کمدی، موقعیتی که بتوانید پیچ ​​و خم های شخصیت را به خوبی بازی کنید و ویژگی های او را ترسیم کنید، به عنوان یک هنرمند عمل کنید.

فسیل فیلمی کمدی به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان محصول 1399 که در 24 اسفند 1401 اکران شد، با فروش بیش از 130میلیارد تومان، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران لقب گرفت.

فسیل داستان یک خواننده، پیش از انقلاب است که تلاش دارد هرطور شده خود را به شاه نزدیک کند و افتخار و موقعیتی برای خود دست و پا کند اما از بد روزگار به مدت ده سال به کما می‌رود و در دوره پیروزی انقلاب اسلامی به هوش می‌آید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا