اخبار روز سینما

فروش 247 میلیون دلاری قسمت دوم انیمیشن Puss in Boots در باکس آفیس جهانی

سریال Westworld پس از چهار فصل کنسل: روز جمعه شبکۀ «اچ بی او» طی خبری شوکه کنرلام اعردام کٳ کٳ وستورلد (وست ورلد) بعد از چهار فصل کنسل می شود. این خبر اعلام شده است که کمتر از سه ماه از پخش فصل چهار می گذرد.

تصمیمی که سرنوشت این سریال بسیار منتظره است، زیرا موفق ترین سریال این شبکه به می آمد. این سریال تا به حال ۵۴ بار نامزد دریافت جایزه امی شده و موفق شده برند نه جایزه اش از جمله امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای “تندی نیوتن”.

ماه پیش «جاناتان نولان» یکی از سازندگان سریال در مصاحبه ای گفته که امیدوار است که بی او اجازۀ ساخت فصل را به آن می دهد تا داستان پنج داستان سریال را به پایان پایان دهد. اون در مصاحبه گفته بود “ما همیشه برای پنج و پایان سریال توی فصل برنامه داریم، هنوز شبکه ای برای ساخت این فصل می کنیم. امیدواریم بتونیم اونا رو قانع کنیم.”

«لیزا جوی» یکی از سازندگان این سریال نیز گفته بود در حال کار روی یک پایان خاص بوده است. اون در هایش گفته بود “جان و من یه پایان توی ذهنـمون داشتیم که امیدواریم بتونیم برسیم. هنوز کامل بهش نرسیدیم.”

در فصل سوم داستان بینندگان سریال رو به کاهش و در فصل چهارم حتی کمتر هم شد. همچنین این که فصل اولش موفق شد در سایت راتن تومیت تومیتوز امتیازی مابین 8 را در فصل دوم با کاهش رو به رو کرد و تقریباً 10 عدد به سمت راست پایین پایین آمد. به نظر می رسد که مدیر عامل «برادران وارنر دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری دیسکاوری وارنر هر چه گفته می شود این کنسلی ربطی به مسائل مالی ندارد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا