اخبار روز سینما

فروش 245 میلیون دلاری قسمت چهارم John Wick در باکس آفیس جهانی

“پرایم ویدئو” جدیدترین تریلر سریال علمی تخیلی و درام محیطی (محیطی) به سازندگی «لیزا جوی» و «جاناتان نولان نولان نولان نولان نولان نولان نولان نولان نولان نولان نولان نولان یک یک نولان نولان نولان نولان نولان نولان نولان نولان جاناتان جاناتان جاناتان جاناتان جاناتان» جوی.

این تریلر در جریان «نیویورک کامیک کان» منتشر شد و جاناتان نولان این سریال به شرکت‌کنندگان گفت: «وقتی کتاب گیبسون رو خوندم حس آدمی رو داشتم که برای اولین بار بار مصرف می‌کردم. من هیچ وقت چیزی شبیه به دنیایی که گیبسون خلق کرده ندیده بودم.

«کلویی مورتس مورتس» در این نقش «فلین فیشر فیشر فیشر فیشر فیشر فیشر فیشر می کند زنی که تلاش می کند در گمشده ای از آمریکای آینده تیکه های خانوادۀ از هم پاشیده پاشیده اش را در کنار هم نگه دارد. فلین یک زن باهوش، جاه طلب و محکوم به فناست. اونده ای نیست تا این که آینده او را فرا می خواند.

این بازیگر در برنامه درمورد این سریال صحبت می کند گفته می شود که در علمی تخیلی معمولاً انسانی وجود دارد اما این سریال برعکس است و همینطور قابل تقدیر است.

همچنین دیگر سازنده این سریال یعنی «لیزا جوی» در سخنرانی اش از گیبسون تقدیر و سرت او .

از بازیگران این سریال می شود اشاره کرد به: «کلویی گریستس» بازیگر فیلم (آموزش نادرست کامرون پست 2018) در نقش «فلین فیشر»؛ گری کار بازیگر سریال (داونتون ابی) در نقش «ویلف نترتون»؛ «جک رینور» بازیگر فیلم (بر اساس Se 2018) در نقش «برتون فیشر»؛ «الی گوری» بازیگر فیلم (یک شب در میامی 2020) در نقش «کانر»؛ «شارلوت رایلی» بازیگر فیلم (لندن سقوط کرده است 2016) در نقش «الیتا» و «جی‌جی فیلد» بازیگر فیلم (Captain America: The First Avengers 2011) در نقش «لِو».

پخش سریال از تاریخ ۲۹ مهر سال ۱۴۰۱ آغاز و فصل اول این سریال علمی آموزشی قسمت خواهد شد که به صورت هفتگی هفتگی پخش می شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا