اخبار روز سینما

فروش 21 میلیون دلاری فیلم Knock at the Cabin در اولین هفته اکرانـش

«آنا د آرماس» بازیگر فیلم بلوند (بلوند 2022) به کارگردانی «اندرو دامینیک» در حال حاضر خاطر بازی در نقش مریلین مونرو مونرو مونرو درحال دریافت بهترین نقد دوران حرفه ایش است اما او به خوبی می داند که در نهایت قرار است صحنه های برهنه او بیشتر از هر صحنۀ صحنۀ صحنۀ او باشد. دیگه دیگه دیگه دیگه دیگه دیگه دیگه دیگه دیگه ای از فیلم در اینترنت پخش میشه. این بازیگر مصاحبه ای با “ورایتی”: “می دونم قراره توی اینترنت وایرال بشه این منزجر منزجر کننده.”

این فیلم در تاریخ ۶ مهر سال ۱۴۰۱ نتفلیکس قرار می گیرد که این معنی را بینندگان به صحنه های فیلم دسترسی پیدا می کنند و می توانند از تمام صحنه های فیلم اسکرین شات بگیرند و در اینترنت پخش کنند. به نظر بازیگر صحنه هایی است که برهنه است در تمام اینترنت می شود اما این رفتار مخاطبین را هرگز نمی تواند از بازی کردن این نقش منصرف منصرف کند.

آن در این مورد گفته می شود: «فقط فکرشـه که ناراحت کننده است. من نمی‌تونم اینطور چیزا رو کنترل کنم. نمیشه جلوی مردم رو گرفت که این کلیپ ها رو پخش کنن. هیچ وقت بازی در این صحنه ها دو دل ام اما فقط وقتی قرار است برای این کلیپ بیوفته فکر کنم حس بدی می کنم.

این بازیگرانی که با بازی در فیلم قبول کرده است هم کرده و گفته است «من کار توی این فیلم کردم که هیچ وقت برای هیچکس نمی‌کنم، این کار را به خاطر مونرو کردم، بهاطر اندرو».

این فیلم جشنواره ونیز بعد از اولین نمایش اش به مدت 14 دقیقه توسط حضار به حساب می آید که این بیشترین سهم را دارد. این فیلم یکی از انتظارترین فیلم های امسال به شمار می رود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا