اخبار روز سینما

فروش 10 میلیون دلاری فیلم Renfield در باکس آفیس جهانی

فروش 10 میلیون دلاری فیلم renfield در باکس آفیس: داستانی که می گوییم یکی از فیلم هایی که مدتی در اکران-ش بودیم بودیم بودیم فیلم بودیم بودیم بودیم بودیم بودیم بودیم بودیم بودیم. رنفیلد (رنفیلد 2023) با بازی «نیکلاس کیج» می باشد که اکران خودش را آغاز کرده و دوباره اخباری از باکس آفیس آغازین منتشر می شود که بسیار زیاد امیدوارکننده پیشنهاد می کنند. در ادامه باکس آفیس این فیلم را بررسی کرد؛ با پی ام آپلودز همراه باشید.

هر چند که فیلم «یونیورسال» درمورد «کنت دراکولا» و دنیای او این بار شخصیت خود دراکولا نیست، این فیلم داستان آرم رنفیلد رنفیلد رنفیلد رنفیلد رنفیلد رنفیلد رنفیلد رنفیلد رنفیلد رنفیلد رنفیلد رنفیلد برود.

این فیلم باکس آفیس داخلی خود را به فروش می رساند، ۷ میلیون دلاری و باکس آفیس خارج از آمریکا ۲، ۳ میلیون میلیون دلاری داشته باشید. این فیلم در آمریکا در ۳۳۰۰ سینما اکران شد و همچنین در ۴۶ کشور خارجی.

طبق گزارش، این فیلم هزینۀ ساختی ۶۵ میلیون داشته است که به نظر می رسد به سودی برسد که به یک معجزه نیاز داشته باشد، زیرا بر اساس این گزارشات مخاطبین هیچ عنوانی از این فیلم سینمایی دریافت نکرده است.

به علاوه ناموفق، این فیلم به نظر می رسد را زیاد به خود جلب کند، زیرا این فیلم را نقد کرده و ارزش آن را ۵۴ از ۱۰۰ صدصد نفر کرده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا