اخبار روز سینما

فروش ۷۱ میلیون دلاری فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

فروش 71 میلیون فیلم dungoons & dragons: honor among thieves: هر که فیلمی بر اساس یک کتاب و ساخته شده ساخته شده است، مخاطبین انتظار بسیاری را از آن ها دارند، ؛ دارند می توانند دارند. فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023) با بازی «کریس پاین» نیز یکی از این فیلم ها است که به تازگی اکران خودش را شروع کرد٪ در ادامه باکس آفیس این فیلم در هفته اول را بررسی کرد. با پی ام آپلودز همراه باشید.

 

این فیلم اولین هفته اکرانـش موفق شد در باکس داخل آمریکا فروشی ۳۸۵ میلیون دلاری داشته باشد و در جهان ۳۳ میلیون دلاری داشته باشد که به این ترتیب در هفته اول در باکس آفیس جهانی ۵ میلیون دلاری داشته باشد. است.

 

این فیلم گروهی از دزدان را روایت می کند که قلمرویی می کند تا یک شیطان بزرگ که قصد بردگی گرفتن دنیا را دارد را می گیرد.

 

این فیلم در «راتن تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز منتقدین منتقدین منتقدین منتقدین منتقدین منتقدین منتقدین منتقدین منتقدین منتقدین منتقدین منتقدین منتقدین منتقدین منتقدین منتقدین منتقدین قاعدتا. تعیین تکلیف تعیین کننده تعیین کننده است. همچنین این فیلم از ۵۴ امتیاز سایت “متاکریتیک” امتیاز ۷۲ از ۱۰۰ را دریافت کرده است.

 

این فیلم ساختی 150 میلیون دلاری است و منتظر بمانیم تا ببینیم هفته های آینده اکرانـش چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا