اخبار روز

شرایط ثبت نام بدون قرعه کشی خودرو پژو ۲۰۷/جزئیات

به گزارش پی ام آپ، شرایط آخرین ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو 1402 اعلام شد، برای این دوره از فراخوان تکمیل فرآیند فروش خودروهای خاص، پژو 207 مدل TU 3 با موعد تحویل سه ماهه بوده است،آزاد شد.

همانطور که گفته شد پژو 207 مدل TU 3 با ثبت نام فروش ویژه خودرو 1402 در ایران عرضه شده است. تعداد کارخانه ایران خودرو برای این خودرو 323 میلیون و 803 هزار و 700 تومان است.

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس https://esale.ikco.ir/ امکان پذیر است. در صورتی که متقاضیان پرداخت را از طریق سایت دیگری انجام دهند، ایران خودرو مسئولیتی بر عهده وی نخواهد بود.

متقاضیان عادی که در سال گذشته مراحل ثبت نام سامانه یکپارچه محصولات ایران خودرو را طی کرده و اسامی آنها به عنوان اولویت سوم تابستان 1402 برای دریافت خودرو پژو 207 مدل TU 3 به گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شده است و این شرکت برای آنها پیامک ارسال کرده است تا در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو با موعد تحویل 90 روزه شرکت کنند.

سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو 300096440 می باشد و کلیه پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

آخرین مهلت پرداخت فروش فوری سامانه یکپارچه ایران خودرو

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو، آخرین مهلت پرداخت طرح فروش نقدی ایران خودرو از طریق ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو، یکشنبه 28 خرداد ماه است. برای این کار باید کل مبلغ خودرو پرداخت شود. توجه داشته باشید پس از واریز وجه، امکان تعویض خودرو وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است واریز وجه از 17 خرداد ماه اعلام شده است.

شرایط انصراف ایران خودرو (پژو 207 TU 3)

با توجه به شرایط انصراف از ثبت نام ایران خودرو، در صورت انصراف مشتری و همچنین در صورت وجود مغایرت در شرایط تایید خریدار (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا زمان تحویل خودرو، ثبت نام انجام می شود. پژو 207 TU 3 متقاضی کامل تلقی می شود و وجه مشتری بدون سود انصراف ظرف 20 روز به شماره شبای درج شده عودت داده می شود و شرکت مسئولیتی در قبال تحویل خودرو ندارد.

حداقل فاصله از آخرین خرید (تحویل خودرو) برای شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه و برای سایر خودروسازان 24 ماه می باشد.

ثبت نام برای متقاضیان دارای نشان فعال پلیس (نصب شده بر روی خودروهای سواری برای استفاده شخصی) ممنوع است و گواهینامه رانندگی معتبر حداقل درجه سه (و با تاریخ معتبر) نیز الزامی است.

متقاضیانی که واجد هیچ یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه نیستند (مثلاً نصب نشان پلیس فعال بر روی خودروهای سواری برای استفاده شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی معتبر حداقل درجه سه (بدون انقضا) تاریخ) و غیره، در صورت ثبت نام، اگرچه ثبت نام خودرو آنها باطل تلقی می شود، اما از ثبت نام در کلیه طرح های فروش ایران خودرو به مدت 3 سال منع می شوند.


Recent search terms:

  • https://magto ir/blog/فروش-فوری-پژو-207-بدون-قرعه-کشی-در-خرداد-قی/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا