اخبار روز سینما

فروش 17 میلیارد تومانی بلیت سینماها طی هفته گذشته

در هفته‌ای که گذشت، سینما ایران با فروش تقریبی 17 میلیارد تومان میزبان مخاطبان سینمایی بود که «فسیل» در صدر جدول فروش سینماها قرار گرفت.

از سوم اسفندماه فیلم کمدی «فسیل» به تهیه کنندگی سید ابراهیم امریان و کارگردانی کریم امینی اکران سینماهای کشور شد. «فسیل» این هفته با فروش ۲۳۲ هزار بلیت به ارزش ۱۱ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان در صدر جدول فروش سینما قرار دارد.

فیلم «سه کام حبس» یک فیلم درام اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور و تهیه کنندگی ساسان سالور است که با فروش 31 هزار بلیت به ارزش یک میلیارد و 713 میلیون تومان در رتبه دوم فهرست فروش فیلم قرار گرفت.

سینمای ایران ۱۷ یک میلیارد تومان فروخت

«آهنگ دو نفره» کاری از آرزو ارشان است که با فروش 24 هزار بلیت به ارزش یک میلیون و 248 هزار تومان در رتبه سوم جدول فروش قرار گرفت.

فیلم سینمایی «عروس خیابان فرشته» به کارگردانی مهدی خسروی تاکنون موفق به فروش 12 هزار بلیت به ارزش 594 میلیون تومان شده و در رتبه چهارم جدول فروش سینما قرار گرفته است.

«جنگ جهانی سوم» فیلمی ایرانی به تهیه کنندگی و کارگردانی هومان سیدی است که تاکنون 9000 بلیت به ارزش 523 میلیون تومان فروخته و در رتبه پنجم فهرست فروش فیلم قرار دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا