اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

فرصت برای کاربران توییتر برای ویرایش توییت ها افزایش یافته است

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

هنگامی که توییتر سرانجام پاییز گذشته قابلیت ویرایش توییت‌ها را برای مشترکین توییتر آبی عرضه کرد، کاربران فقط نیم ساعت فرصت داشتند تا پست‌های خود را ویرایش کنند، اما این مهلت اکنون تغییر کرده است.

به گزارش ایسنا، اکانت رسمی «تویتر بلو» اعلام کرد که پنجره ویرایش توییت به یک ساعت افزایش یافته است.

پس از سال ها انتظار، توییتر در سپتامبر گذشته دکمه ویرایش را برای کاربران پولی راه اندازی کرد و اعلام کرد که کاربران می توانند توییت های خود را پنج بار در مدت زمان 30 دقیقه ویرایش کنند. مهمتر از همه، کاربران می توانند یک پست منتشر شده را 30 ثانیه پس از کلیک بر روی دکمه ارسال لغو کنند.

گزینه ویرایش توییت‌ها برای مشترکین توییتر آبی پس از آن ایجاد شد که تاجر میلیاردر ایلان ماسک اعلام کرد که این شبکه اجتماعی را می‌خرد، که این کار را نیز کرد. اما حتی پس از انتقال ایلان ماسک به توییتر آبی و انتصاب لیندا یاکارینو به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت، ویرایش توییت همچنان یکی از ویژگی های کاربران پولی است.

تحت رهبری ایلان ماسک، توییتر محدودیت بسیاری از ویژگی ها را افزایش داد تا تولیدکنندگان محتوا را به این پلتفرم جذب کند. این شبکه اجتماعی در ماه فوریه محدودیت 4000 کاراکتری را برای کاربران پولی در نظر گرفت و در ماه آوریل این محدودیت را به 10000 کاراکتر افزایش داد.

توییتر همچنین قابلیت آپلود ویدیوهای 60 دقیقه ای را برای کاربران Twitter Blue در ماه دسامبر معرفی کرد و ماه گذشته شرایط این ویژگی را تغییر داد تا کاربران پولی بتوانند ویدیوهای دو ساعته را آپلود کنند.

به گزارش The Verge، صفحه پشتیبانی Twitter Blue اندکی پس از اعلام این خبر به روز شد تا محدودیت زمانی یک ساعته جدید را منعکس کند.

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان فرصت برای کاربران توییتر برای ویرایش توییت ها افزایش یافته است

که در تاریخ 2023-06-07 13:34:01 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است
به نقل از www.entekhab.ir

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا