اخبار روز سینما

فحش دادن به نام اوزدمیر به زبان فارسی به دیگران! + [ویدیو]

ویدیو از فحش دادن به نام اوزدمیر به زبان فارسی منتشر شده است. این بازیگر نقش یک بانوی ایرانی در سریال مافیایی ترکیه ای اسم من فرح را بازی کرده است.

دمت اوزدمیر بازیگر و رقصنده ترکیه ای که در نمایش هایی مانند “بوی توت فرنگی”، “پرنده سحرخیر”، “محل تولدت سرنوشت توست” و “نام من فرح است” بازی کرده است. او در جدیدترین سریال خود نقش یک زن ایرانی را بازی می کند.

این شخصیت به دلیل جنایت نامعلومی که در ایران انجام داد به ترکیه گریخت. فرح دکتری است که مجبور می شود برای درمان بیماری پسرش با یک باند مافیایی همکاری کند. دمت برای ایفای این نقش چند کلمه و جمله فارسی را یاد گرفته است. در صحنه‌هایی که عصبانی می‌شود، گاهی به فارسی فحش می‌دهد مثل «حیوان، ابله، کودن».

صحنه دمت اوزدمیر حسود در نقش یک زن ایرانی


توالی نفرین فارسی، اوزدمیر در سریال اسم من فرح بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت. این بازیگر در این سریال نقش یک بانوی ایرانی را بازی می کند که برای نجات جان پسرش باید از رئیس یک باند مافیایی کمک بگیرد.

انگین آکیورک نقش رئیس این باند مافیایی را بازی کرده و شریک دمت است. قبل از انتشار خبر. طلاق Demet Ozdemir و Ozhan Kochویدئو فارسی صحبت می کنم، اوزدمیر، نام من فرح است (پشت صحنه) مورد توجه طرفداران این بازیگر قرار گرفت. فارسی در قسمت هفتم این سریال نفرین اوزدمیر به شریک زندگی اش انگین آکیورک را منعکس کرد.

دمت اوزدمیر در این صحنه می گوید:

احمق… خاک… کودن

فحش دادن به نام اوزدمیر به زبان فارسی


تاریخ و ساعت پخش سریال ترکی به نام ادیم فرح

دمت در سریال «اسم من فرح است» نقش یک زن ایرانی را بازی می کند که خدمتکار یک گروه مافیایی می شود. فرح که برای زنده نگه داشتن پسر بیمارش مبارزه می کند، شاهد جنایتی است و این ماجرا زندگی او را زیر و رو می کند. انگین آکورک نقش (طاهر) یکی از اعضای مافیا و فیرات تانیش نقش (کمیسیون مهمت) را بازی می کنند.

دمت اوزدمیر در نقش فرح و انگین آکورک نقش طاهر را بازی می کنند. فیرات تانیش به عنوان کمیسر مهمت، دریا پینار آک در نقش گونول، خواهر مهمت و دوست کریمشاه؛ علی سورمعلی نقش سلیمان، پدر مهمت و گونول; لاله بشار در نقش پریحان، گونول و مادر مهمت؛ مصطفی آوکیران نقش علی قالیپ; سنان کارا در نقش ورا، همسر علی گالیپ و اوکتای چوبوک نقش کان، پسر ورا و علی گالیپ را بازی می کنند.

فحش دادن به نام اوزدمیر به زبان فارسی + [ویدیو]

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا