اخبار روز سینما

فال روزانه 15 تیر 1402 / فال روزانه متولدین هر ماه

به نقل از شمانیوز، فال 15 تیر 1402 را در این مطلب می‌خوانید.

فروردین

شاید لازم باشد به شما یادآوری کنند که امروز درباره احساساتتا صحبت کند، اما ممکن است در مقابل این توصیه دوستانه مقاومت کنید. مهلت شما در حال اتمام است و ممکن است درهای فرصت قبل از اینکه متوجه شوید بسته شود. اکنون بسیار مهم است که در مورد حقیقت درونی خود صحبت کنید. به یاد داشته باشید که شما مسئول واکنش دیگران نیستید، اجازه دهید پس از شنیدن سخنان شما واکنشی را که می خواهند نشان دهند. شما فقط مسئول نحوه انتقال پیام خود با مهربانی و آگاهی هستید.

اردیبهشت

دوست دارید فقط یک روز کامل استراحت کنید، اما بدانید که استراحت بیش از حد در نهایت منجر به کسالت می شود و احساس رضایتی که به دنبال آن هستید را به شما نمی دهد. چندین کار وجود دارد که می خواهید انجام دهید، اما به دلایلی انگیزه لازم را ندارید. اگر در حال حاضر نمی توانید کارهای زیادی انجام دهید، خودتان را سرزنش نکنید، فقط کاری را انجام دهید که برای شما راحت تر است. گاهی اوقات فقط داشتن یک آخر هفته خوب با لذت های ساده دقیقاً همان چیزی است که به شما احساس خوبی می دهد.

خرداد

شما در شرایط حساسی قرار دارید و باید سعی کنید منشا نگرانی های خود را در زندگی پیدا کنید. این سفر عاطفی درونی قابل توجه است، به خصوص اگر اخیراً سعی کرده اید اضطراب های یک رابطه صمیمی را انکار کنید. به نظر می رسد کم کم فشارها و تنش های روزهای قبل فروکش کند و حقیقت ماجرا دیده شود. سعی کنید مسائلی را که حل نشده بودند آشکار کنید، در این صورت مواجه شدن با آنها اجتناب ناپذیر است. هر چه زودتر شروع کنید، نتیجه بهتری خواهید داشت.

تیر

به نظر می رسد دیگر حوصله برنامه ریزی برای آینده را ندارید و ترجیح می دهید کاری را انجام دهید که نتیجه آن را به زودی ببینید و احساس رضایت کنید. با وجود اینکه در تب و تاب رویاهایتان هستید، ممکن است اطرافیانتان فکر کنند که چیز مهمی را از آنها پنهان می کنید. به خاطر داشته باشید که انرژی خود را به خاطر حرف ها و قضاوت های دیگران بیهوده هدر ندهید. به صدای قلب خود گوش دهید و دیگران را تشویق کنید که همین کار را انجام دهند.

مرداد

شما ایده های خوبی در مورد چگونگی تحقق رویاهای خود دارید. شما واقعاً می خواهید لذت را تجربه کنید، اما به یاد داشته باشید که اگر زیاده روی کنید، ممکن است نتوانید انتظارات خود را برآورده کنید. به شما توصیه می شود به جای اینکه خواسته های خود را بیش از حد بزرگ کنید، تمرکز خود را تغییر دهید و به آنچه دارید راضی باشید. شما می توانید با شمردن موهبت هایی که اکنون دارید، شاد زندگی کنید، پس بیشتر از این به دنبال چیزهای بیشتر نباشید.

شهریور

این روزها باید بسیار مراقب باشید و کمی بر خود کنترل داشته باشید. حتی اگر احساس می کنید همه چیز در اطراف شما در حال تغییر است، بهتر است از ماجراجویی های اطراف خود دوری کنید. زمان پیشرفت شما تغییر می کند و این تغییر به ریتم طبیعی کارها بستگی دارد، یعنی شما در آن دخالت نمی کنید. می توانید در مورد وضعیت فعلی خود با کسی که به او احترام می گذارید صحبت کنید. در این فاصله سعی کنید همه گزینه هایی که ممکن است داشته باشید را در نظر بگیرید، اما یادتان باشد که دل به هیچ یک از آنها نبندید.

مهر

امروز ممکن است شخصی وارد زندگی شما شود و به شما کمک کند تا مشکلات مالی خود را بهتر مدیریت کنید، اما ممکن است این پیشنهاد کمک را به عنوان یک خطر تهدید کننده ببینید. البته این پیشنهاد به این معنا نیست که یک نفر قرار است جادو کند و همه مشکلات مالی شما را یکجا حل کند. شما باید یاد بگیرید که برای خودتان ارزش قائل شوید تا دیگران ارزش شما را درک کنند. با اشتیاق به نظرات مختلف گوش دهید. اگر آنچه را که به شما گفته می شود کاملاً درک کنید، می توانید دیدگاه خود را اساساً تغییر دهید.

آبان

در حالی که هنوز زمان دارید، بهتر است کارهای نیمه تمام گذشته را تمام کنید. به زودی یک تغییر مثبت در زندگی شما رخ خواهد داد. تا زمانی که این تحول آغاز شود، بهتر است فعالیت های عادی روزانه خود را انجام دهید. به آنچه اکنون دارید فکر کنید و نگران آینده نباشید. برای آماده شدن برای فرصت های آینده، به شما توصیه می شود اولویت های خود را مجدداً تعیین کنید.

آذر

چیزهای مهمی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید، اما به نظر می رسد که نمی توانید روی آنها تمرکز کنید. البته ذهن شما آشفته نیست، فقط ترجیح می دهید به موضوعات راحت تر و دلپذیرتر فکر کنید. اما نباید رویاپردازی کنید، بهتر است ابتدا کارهایی را که در دست دارید واقع بینانه پردازش کنید. قبل از پناه بردن به دنیای خیالی خود، باید هر آنچه را که هنوز در دلتان هست و نگفته اید به طرف مقابلتان برسانید.

دی

شما نمی خواهید آنچه را که واقعاً در ذهن دارید بگویید زیرا نمی خواهید احساسات ناخوشایند را تحریک کنید. چند هفته ای است که انرژی های شما به هم ریخته است. اگر از چیزی عصبانی هستید، آن را به زیبایی بیان کنید تا مشکل کمتری ایجاد شود. به یاد داشته باشید که به طرف مقابل فرصتی بدهید تا صحبت کند و داستانش را بگوید تا زودتر به تفاهم برسید.

بهمن

امروز می خواهید کارهای گذشته را به روشی جدید انجام دهید، اما هنوز نمی دانید بهترین گزینه چیست. هر کاری که انجام می دهید اکنون کاملاً هماهنگ شده است. اگر مانعی بر سر راه خود پیدا کردید، عقب ننشینید و به راه خود ادامه دهید. همه چیز را امتحان کنید تا در نهایت به نتیجه دلخواه برسید.

اسفند

امروز می توانید تغییر را با کمک حس ششم خود احساس کنید. البته فکر نکنید که باید کورکورانه به احساسات خود اعتماد کنید، بلکه بهتر است به خودتان ثابت کنید که می توانید در برابر امیال زودگذر جلوی خود را بگیرید و خود را کنترل کنید. باید تمام توجه خود را معطوف به اهدافی کنید که در سر دارید و مسیر خود را به سمت لذت های زودگذر تغییر ندهید. ممکن است همیشه به آنچه می خواهید نرسید، اما مطمئن باشید که به آنچه نیاز دارید خواهید رسید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا