اخبار روز سینما

فال حافظ یکشنبه 7 خرداد / طرف کرم ز کس نبست این دل پرامید من

فال حافظ امروز یکشنبه 7 خرداد را بخوانید و بدانید در راه شما چه اتفاقی خواهد افتاد.

پی ام آپگاهی، فال حافظ امروز یکشنبه 7  خرداد به شما توصیه می کند: امروز اطرافیان شما بسیار پرحرف هستند اما واقعا نمی توانید حرف آنها را به طور کامل بفهمید.

متولد فروردین

ساقی حدیث سدر و گل و لاله می‌گذارد.

وین قصد دارد با تریسه غساله بحث کند

می گوید که نوواروس شامان در سلامت کامل بود.

کار این بار به سمت صنعت دلالی می رود

تفسیر:

تعبیر فال امروز شما نشان می دهد که ممکن است اطرافیانتان امروز زیاد صحبت کنند، اما شما واقعا نمی توانید به طور کامل بفهمید که چه می گویند. هر چه بیشتر سعی کنید معنی این کلمات را بفهمید، ابهام بیشتری پیدا می کنید. ب

متولد اردیبهشت

اگر طالع بینی کمک کند، دامن او را روی زمین می برم.

اگر ریسمان فضل را بکشم، ریسمان عزت را می کشد

این قلب امیدوار من است که به هیچکس اهمیت نمی دهد

هر چند حرف حامی داستان مرا همه جا برد

تفسیر:

تعبیر امروز شما از فال حافظ نشان می دهد که شما طبیعتا دوست دارید دیگران خلاقیت و توانایی شما را در بیان خود تحسین کنند، اما کاملا شما را تایید نمی کنند. هرگز از عباراتی مانند “من باید…” یا “ای کاش…” استفاده نکنید. این کلمات باعث از دست دادن ایمان یا پشیمانی شما می شود. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به خودتان امید بدهید و سپس شروع به کار کنید.

متولد خرداد

از جرعه ای در خاک زمین آن را یافت

بیچاره ما که پیش تو کمتر از خاکیم

حافظ چور به کاخ کنگره وصل نیست

بیا با خاک از آستانه این در برویم

تفسیر:

فال امروز حافظ نشان می دهد که این روزها با یک سری تناقضات روبه رو هستید. اگرچه احساس می کنید این جریان ها چندان به شما مربوط نمی شود، اما از نظر احساسی در آنها غرق شده اید و دیدگاه های سختگیرانه ای نسبت به اتفاقات اطراف خود دارید. شما هرگز در مورد احساسات درونی خود به کسی نمی گویید زیرا به دنبال درک دیدگاه دیگران نیستید. با این حال، صحبت با یک دوست صمیمی، حتی اگر فقط یک مکالمه دوستانه بسیار ساده باشد، همچنان کارساز است.

متولد تیر

چو محجبه همه را با شمشیر می زند.

هیچ کس در حرم نمی ماند.

تشکر و شکایت از نقش خوب و بد چه فایده ای دارد؟

در صفحه مشخص نخواهد شد.

تفسیر:

فال امروز معلم تان می گوید که عارضه ای بین دنیای درونی و موقعیتی که اخیراً در آن گرفتار شده اید، می تواند این روزها ذهن شما را به خود مشغول کند و تعادل شما را موقتاً از دست بدهد. ادامه دادن در این وضعیت حتی اگر احساس می کنید از کار خود راضی هستید به شما کمکی در رسیدن به اهدافتان نمی کند. با این حال، راه های مناسب و مفیدی وجود دارد که می توانید برای رفع نیازهای خود از آنها استفاده کنید. اکنون وظیفه شما یافتن آنهاست.

متولد مرداد

دل و دینم را می گیرند

دوش بگیر، دوش بگیر، دوش بگیر

بعد از تو بعد از نان تست حافظ

لب هایت را بنوش، لب هایت را بنوش، لب هایت را بنوش

تفسیر:

تعبیر فال شما می گوید که شما چیزی برای گفتن به خانواده یا نزدیکترین دوستان خود دارید، اما برای شما سخت است که آهسته صحبت کنید تا یک مکالمه دلپذیر داشته باشید. ممکن است افکار شما بیش از حد پراکنده باشد. حتی ممکن است متوجه نشوید که چگونه گفتگو را به سمت چیزهایی که باید گفته شود هدایت کنید. مهم نیست که موضوع چقدر پیچیده باشد، می توانید با کلیات مبهم صحبت کنید و سپس به آرامی موضوع را به موضوعی منتقل کنید که می دانید برای اطرافیانتان قابل قبول است.

متولد شهریور

پیشخدمت ها بلند می شوند و لیوان را می نوشند.

غم و اندوه روزها را دور کن

ساغر ایستاده نه ایستاده

من این دلقک را می کشم

تفسیر:

فال امروز حافظ نشان می دهد که شما امروز چندین راه برای انجام وظایف خود دارید و اگرچه این راه ها گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد، اما شرایط کار برای شما سخت تر می شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح مهمتر از بقیه باشد، برای شما آسان تر است، اما تا زمانی که واقعاً شروع نکرده باشید، توضیح اینکه چه مراحلی را باید بردارید دشوار است. سعی نکن بفهمی فقط هر چیزی را که نیاز دارید تطبیق دهید.

متولدین مهر

تو باعث میشی هر بار عاشقت بشم

باشد که هر ساعت برکت داشته باشید

تو نگهبان قلب منی

آیا می خواهید توضیح دهید؟

تفسیر:

فال امروز شما این تعبیر را دارد که امروز زمان مناسبی برای خواب دیدن نیست. برعکس، چیزهای زیادی در انتظار شماست تا از آنها مراقبت کنید. شما باید کارهای زیادی انجام دهید و همچنین با مشکلات فنی جزئی روبرو خواهید شد. به طور کلی امروز روز پرمشغله ای خواهد بود، اما خوبی این وضعیت این است که ذهن شما را درگیر می کند و جایی برای پرداختن به سوالات پیچیده و تا حد زیادی مزخرف که اخیرا در ذهن شما نقش بسته است باقی نمی گذارد. وقت آن رسیده است که روابط عاطفی خود را جدی بگیرید.

متولد آبان

روح آب می شود، کار دل تمام نمی شود

ما در این میل خام می سوزیم و شکست می خوریم

به لبا گفت من امشب به جلسه شما می آیم.

من به اختیار خودم برده شدم و برده نشدم

تفسیر:

فال امروز حافظ نشان می دهد که آیا موانع پی در پی و آزاردهنده ای که مدام بر سر راهتان قرار می گیرد شما را خسته کرده است یا خیر. شاید دلیل این وضعیت این باشد که برای انجام وظایف و مسئولیت هایی که بر عهده خود هستید زمان کافی را صرف نمی کنید و این شما را در شرایطی قرار داده است که از توانایی شما خارج است. وقتی در موقعیتی قرار می گیرید که باید کاری را تکرار کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید نمی دانید چه باید بکنید. به یاد داشته باشید، در چنین شرایطی، صبر یکی از ارزشمندترین ویژگی هایی است که می توانید داشته باشید. هر کاری که انجام می دهید، فقط تسلیم نشوید.

متولد آذر

اگر یک شب تنهایی ما را نابود کنی

چون صبح از افق دنیا بلند می شوم

محمود به این ترتیب پایان کار بود.

اگر رفتی سر خواب ایازم

تفسیر:

تعبیر فالگیر شما می گوید آیا با بزرگان یا مافوق خود مشکل دارید؟ نمیتونی منظورت رو برسونی؟ اگر پاسخ شما مثبت است، در رفتار خود تجدید نظر کنید. اگر جزئیات لازم را با آنها در میان نگذاشته اید، نمی توانید انتظار داشته باشید که به شما گوش دهند یا به راحتی با شما کنار بیایند. آنها نیز نظرات و اولویت های خود را دارند و تا زمانی که به طور دقیق از برنامه های شما مطلع نشوند، نمی توانند برنامه های خود را تغییر دهند و در مسیری که شما انتظار دارید حرکت کنند. شما در یکی از نقاط عطف زندگی خود هستید، اما چند ماه طول می کشد تا متوجه پیشرفت کار خود شوید.

متولد دی

دوستان گره زلف یار را باز کنید

شب خوبی است، این داستان را بگویید

حضور تنهایی انسان است و دوستان گرد هم می آیند

و یکبار بخوان و تعریف کن

تفسیر:

فالگیر امروز می گوید کار و پروژه هایی که انجام می دهید خیلی بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده بودید طول کشیده است و دلیل آن این است که تمرکز کافی روی آها نداشته اید و خود را درگیر کارهای مختلف کرده اید. شما مدام در تلاش بوده اید تا چندین کار مختلف را همزمان انجام دهید و نتیجه این است که نتوانسته اید پیشرفتی را که انتظار داشتید انجام دهید. اگر می خواهید این شرایط به نفع شما تغییر کند، باید انرژی خود را روی یک کار و یک جهت متمرکز کنید.

متولد بهمن

به فرمان تو ماه و خورشید به خانه تو بیاید

دوستم هم به من نگاه کند

من برای لعل یمانی به خون نیاز داشتم

یا ارباب آن دیزی ها، به خاطر بازرسان

تفسیر:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که امروز ممکن است فکر کنید که اگر ذهن خود را روی انجام کاری متمرکز کنید، قادر به انجام آن خواهید بود، اما اگر بیش از حد صبر کنید، ممکن است ناامید شوید. اعتماد به نفس شما یکی از ویژگی های خوب شماست، اما امروز کمی زیاده روی کرده اید و از واقعیت فاصله گرفته اید. اگرچه شرایط فعلی چندان پیچیده به نظر نمی رسد، اما بهتر است قدم به قدم پیش بروید تا در آینده دچار مشکل نشوید. نیازی نیست نقاط قوت خود را به کسی ثابت کنید، فقط روی انجام بهترین کاری که می توانید تمرکز کنید و با یک هدف و برنامه به راه خود ادامه دهید و از نتیجه ای که به دست می آورید راحت باشید.

متولد اسفند

هر بار که احساس درد می کنم، هر ساعت

من نمی خواهم به دیگران صدمه بزنم

باز هم می گویم حافظ در این ماجرا تنهاست.

آنها در این بدیه بسیار متفاوت غرق شدند

تفسیر:

فال‌گیر امروز شما می‌گوید اگر امروز به نظر می‌رسد با موقعیت‌های زیادی روبرو هستید، این احتمال وجود دارد که کارتان سخت شود. به احتمال زیاد، برای ادامه راه باید بر یک مانع بزرگ غلبه کنید. درسی که امروز می آموزید پایه و اساس رشد بیشتر شما را فراهم می کند. معمولاً به دلیل سرعت ثابت خود در زندگی از دیگران جلو می افتید، اما اکنون این عزم و پشتکار شماست که به شما کمک می کند تا موفق شوید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا