اخبار روز سینما

فال حافظ جمعه 12 خرداد/به بویِ نافه ای کآخر صبا زان طُرّه بگشاید

فال حافظ امروز جمعه 12خرداد را بخوانید و از اتفاقات پیش رو مطلع شوید.

به گزارش صبحگاهی، فال حافظ امروز جمعه 12خرداد به شما توصیه می کند: چند روزی به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع هر شغل جدیدی به تمام روابط کاری قدیمی خود پایان دهید.

متولد فروردین

به جز، آه، آنهایی که مست از یک فنجان چای و رمان هستید.

تو ابتدا عشق را آسان کردی اما مشکلات از بین رفتند

باز به بوی شیرین پایان صبا زن

چه خونی به دل موهای سیاهش ریخت

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال حافظ امروز نشان می دهد که امروز در برخورد با افراد دیگر صبور نیستید، به خصوص اگر بخواهند به جای اینکه منتظر بمانند و همه چیز را بپذیرند در آن عمیق تر شوند، بی تابی شما شدیدتر می شود. اما کار کمتر برای بررسی مشکلات عاطفی مطلقاً ضروری نیست.

متولد اردیبهشت

کار خوب کجا و من بد کجا؟

تفاوت مسیر و راه را ببینید

دلم به صومعه و ژنده های سالوس افتاد

آخرین مغان کجا و شراب ناب کجا؟

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال حافظ امروز نشان می دهد که می توانید در همان لحظه بر احساساتی که به شما حمله کرده اند باشید و این شما را می ترساند و به بیراهه می کشاند. برخی چیزها یا برخی افراد میل و اشتیاق شما را برمی انگیزد، اما برای واکنش به آنها خیلی زود است.

متولد خرداد

اگر به من فحش دادی من دعا می کنم

جواب تلخ بر لب لعل شکرخا می بخشد

به توصیه های افرادی که بیشتر از زندگی عشق می ورزند گوش دهید.

جوان شاد پیرمرد خردمند را نصیحت می کند.

تفسیر فال حافظ:

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که گفتن اینکه خیلی سرتان شلوغ است ممکن است حقیقت را پنهان کند، اما لزوماً به هر کاری که انجام می دهید مربوط نمی شود.

فعالیت های جدیدی که انجام می دهید نیازی به قدرت بدنی بالایی ندارند. کارهای زیادی در پیش دارید، اما این کارها می توانند کارهایی مانند پاسخ دادن به ایمیل ها و تلفن ها و سازماندهی فایل های شما باشند.

متولد تیر

دلم به صاحب دل خدا می رود

افسوس که راز آشکارا پنهان خواهد شد

کشتی شکسته ما، ای باد، برخیز

آیا می توانم دوباره گردهمایی خانواده را تماشا کنم؟
تفسیر فال حافظ:

طالع بینی امروز می گوید باید باور کنید که کنترل زندگی خود را از دست داده اید، اما مطمئن باشید که این وضعیت تغییر خواهد کرد. با این حال، ممکن است مجبور شوید خواسته های دشواری را در محل کار تحمل کنید. رویاهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید.

متولد مرداد

دلم و دینم به خشم آمد و قلبم به سرزنش برخاست

گفت با ما سالم بلند شد.

که شنیدی تو این بازی دمی خوب نشست

در پایان گفتگو پشیمان شدید.
تفسیر فال حافظ:

تعبیر طالع بینی شما می گوید که ممکن است بتوانید تغییر ناگهانی را پیش بینی کنید که امروز اتفاق می افتد، و این زمانی است که از مقاومت در برابر یک تغییر اجتناب ناپذیر دست بردارید. اگر اخیراً ترس از شکست داشته اید، بدانید که ممکن است شما را از دیدن جنبه های مثبت رویدادهای روزمره و کاری بازدارند.

متولد شهریور

نشانه وفاداری در لبخند یک گل نیست

بلبل پیش پا افتاده بی دل که جای گریه است

به حافظ چه حسودی می کنی، نظم را از دست می دهی؟

قلب و لطف کلام خدا را بپذیر
تفسیر فال حافظ:

طالع بینی امروز حافظ نشان می دهد که امروز با مشکل مهم و القا کننده ای روبرو خواهید شد که در مواجهه با نیاز به امنیت شما را مجبور می کند تا برای لحظه ای رویاهای خود را کنار بگذارید. و اگر چیزهایی که در زندگی شما اتفاق می افتد را خیلی شخصی کنید، مشکل شما پیچیده تر می شود. اگر احساس می کنید برای آزادی و استقلال خود برنامه ریزی کرده اید، ممکن است ناخودآگاه به گونه ای واکنش نشان دهید که موقعیت شما را در محل کار به خطر بیندازد.

متولدین مهر

من که در گوشه میخانه صومعه ام هستم

دعای بزرگ مغان نماز صبح من است

نه آهنگ گرمی از چنگ صبوح

صدای من آه عذرخواهی من است

تفسیر فال حافظ:

فال امروز شما این تعبیر را دارد که باید سعی کنید مثبت باشید. هنگام تبریک گفتن به دیگران عجله نکنید و تصمیمات عجولانه نگیرید و قبل از گفتن هر چیزی خوب فکر کنید. امروز دوست دارید دیگران بیشتر از همیشه به شما توجه کنند و شما را دوست داشته باشند.

متولد آبان

گرچه وسعت هنر همنشین بی ادبی است

زبان ساکت است، اما دهان پر از عربی است.

زیبایی پنهان رخ و شیطان در کاریزمای حسن

من تعجب کردم که این شگفت انگیز است
تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ نشان می دهد که بهتر است امروز را به خودتان اختصاص دهید. به نیازها و خواسته های خود فکر کنید و عمیق تر به افکار خود بروید. هر چیزی که ارزشمند است را بیرون بیاورید و یادداشت کنید تا روزی بتوانید از آن استفاده کنید. شما این فرصت را دارید که به خوبی از خود مراقبت کنید. روز خیلی خوبی در پیش دارید.

متولد آذر

فرصتی برای گفتن راهی که رندی این را نشان می دهد

زیرا راه گنج برای همه آشکار نیست.

گریه حافظ بیهوده گرفته نشد.

من را شگفت زده می کند که قلب من کمتر از یک سنگ نیست
تفسیر فال حافظ:

تعبیر حافظ از فال شما می گوید که روز خوبی در پیش دارید، اما به شرطی که خودتان به امور رسیدگی کنید. ممکن است در روند کار با مخالفت دیگران روبرو شوید، اما نترسید. اگر فکر می کنید تصمیماتتان درست و منطقی است، آن ها را اجرا کنید. جسورانه و شجاعانه به جلو حرکت کنید.

متولد دی

نه من از حجاب رحمت افتادم و بس.

پدرم هم بهشت ​​ابدی دست بهشت ​​است

حافظ روز اجالگر کف آری جامی

سر از ویرانه های علامت تو به آسمان
تفسیر فال حافظ:

طالع بینی حافظ برای امروز می گوید که امروز تغییر بزرگی را در احساسات خود تجربه خواهید کرد. از آن برای نشان دادن مهارت های خود استفاده کنید. در مورد ایده های خود بدون نگرانی صحبت کنید. شاد بودن و لبخند زدن را فراموش نکنید. مثبت باشید تا به لطف او بتوانید در روحیه و زندگی خود احساس خوشبختی زیادی کنید.

متولد بهمن

هیچ درمانی برای درد ما نیست.

طلاق ما پایان الغیاث نیست

دین و دل گرفتند و خواستند بمیرند

الغیاث یکی از بهترین الغیاث است
تفسیر فال حافظ:

فالگیر امروز به شما می گوید که حال و هوای غمگین یا غمگین خود را کنار بگذارید. در صورت امکان به بیرون بروید و از انرژی های خوب فضا استفاده کنید. شما می توانید ایده های خود را به خوبی بیان کنید. سعی کنید همه چیز را خیلی ساده نگه دارید تا شاد باشید.

متولد اسفند

عشق جوانی روی سرم افتاد

رازی که در دلم پنهان بود بیرون آمد

از کامنت مرغ دلم سوخت

مراقب کسی باش که در دام افتاده است
تفسیر فال حافظ:

فالگیر امروز شما می گوید که روز بسیار خوبی در انتظار شماست. با پویایی و انرژی زیادی که در فضا جریان دارد، می توانید کار خود را به خوبی انجام دهید. با روحیه ماجراجویی که دارید می توانید تغییرات اساسی در زندگی خود ایجاد کنید. در مورد رابطه عاطفی، می توانید بدون استرس و بحث با عزیزتان صحبت کنید و برای آینده خود برنامه ریزی کنید.

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا