اخبار روز سینما

فال حافظ امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت / سر و زر در کنف همت درویشان است.

فال حافظ امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت را بخوانید و از اتفاقات پیش رو مطلع شوید.

به گزارش صبحگاهی، فال حافظ امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت به شما توصیه می کند: بسیار ناامید هستید و فکر می کنید تمام غم های دنیا در دل شماست، اما امیدتان را از دست ندهید.

متولد فروردین

پس طلا بر طلا نوشته اند

که جز نکوی کرم باقی نمی ماند

برای مهربانی اهل طمع حافظ

که نقش ظلم باقی نمی ماند

تفسیر:

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که شما بسیار ناامید هستید و فکر می کنید تمام غم های دنیا در دل شماست اما امید خود را از دست ندهید زیرا در نهایت تمام بدبختی های شما تمام می شود. غم و ناراحتی جای خود را به شادی و آشتی می دهد. به فقرا کمک کنید تا خداوند در مواقع سختی دوباره مشکل شما را حل کند.

متولد اردیبهشت

من عاشق، مست و رها شده ام، بت ساقی کجاست؟

گر خریدی به دستت می‌رسد

آن که زندگی را ساخت تا من بخاطرش مریض شوم

به چشمان شهلا نگاه کن

تفسیر:

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که تحول بزرگی را چه مادی و چه معنوی در خود ایجاد خواهید کرد. عجله در این کار جایز است. شما از یک مکان به مکان دیگر حرکت می کنید. سخت اما آسان خواهد بود. رویاهایی را که در سر دارید به واقعیت تبدیل کنید تا از این به بعد خوشحال باشید.

متولد خرداد

آه باد اگر بروی گلشن احباب

پیام ما را به مردم برسانی

چرا عمدا نام ما را فراموش می کنید؟

کسی که نام ما را به یاد نمی آورد خودش می آید

تفسیر:

فال امروز حافظ نشان می دهد که نباید دلت را با سراب و چیزهای زودگذر شاد کرد. عشق شما را جوان نگه می دارد. از آینده نترسید زیرا مانند آب زلال و تمیز است. غصه نخور که به وصل یار میرسی. به زیارت می روی و به زودی غرق برکت می شوی.

متولد تیرماه

صبح ها بوی لاله نوشیده می شود.

دلش گرم بود، به امید دارو برگشت

چشمم به راه این قافله بماند.

تا اینکه آهنگ به گوشم برگشت

تفسیر:

فال امروز از حافظ می گوید به زودی به شما مژده هایی می دهند که غیر از شما دیگران را خوشحال می کند. این خبر برای شما معماست، به قول مراد همه چیز چطور بود؟ البته لطف خدا بود.

متولد مرداد

نکات باقی مانده و هیچ کس شکایتی نکرد.

ما از مقدسات خود غافل شده ایم

گفت دل حافظه را به ما داده ای.

دانش آموزان مخالف کسی نیستند.

تفسیر:

تعبیر فال حافظ شما می گوید امید شما به کمک دیگران بی مورد بوده است و با وجود اینکه همه به شما قول کمک می دهند، اکنون تنها مانده اید. فریب حرف ها و ظواهر فریبنده آنها را خوردی، اما هنوز دیر نشده است. اگر کمی تلاش کنید، می توانید کار خود را به تنهایی انجام دهید.

متولد شهریور

ارتش ظلم از این سر تا سر دیگر وجود دارد

از زمان های بسیار قدیم، این شانس شماست

ای مرد پولدار فروشنده این همه مزخرفات تو

کنف حاصل تلاش دراویش است.

تفسیر:

فال حافظ امروز نشان می دهد که فریب مال دنیا را نخورید و دنبال رویاهای سراب گونه نروید. زندگی با شادی و سادگی بهتر از زندگی است که هر روزش پر از سختی و غم باشد. تکبر و غرور را کنار بگذارید و وفادار باشید.

متولدین مهر ماه

من کسی هستم که از هر شوخی انتقاد می کنم

با مهر و نشان تو در خزانه است

شوالیه شجاع تو چه نوع بازی ای هستی؟

این شلاق شماست

تفسیر:

فال حافظ امروز این تعبیر را دارد که تو مقبول خداوندی و رحمت او شامل مقام توست. مال و عزت به شما داده شده است و به لطف خداوند است که به ثروت دست خواهید یافت. کاری که می خواهید انجام دهید بسیار سودمند است، اما مراقب باشید، خدا را فراموش نکنید، هر چه دارید از اوست.

متولد آبان

من در آتش جدایی هستم، از تعقیب و گریز دور باش

هجران برای ما مصیبت شده، پروردگارا بلا را برگردان

مه در سبز مات ظاهر می شود

پا روی صورتش گذاشت تا به سرش خورد

تفسیر:

فال امروز حافظ نشان می دهد که از سختی های روزگار گله مندید. کار شما آنطور که می خواهید پیش نمی رود. شما برای تحقق خواسته های خود تلاش می کنید، اما باید انجام شود. در حال حاضر، سرنوشت چنین رقمی را برای شما ساخته است. رضایت شما همیشه باید رضایت خداوند باشد تا آرامش روحی و روانی شما افزایش یابد.

متولد آذر

مجلس انس و بهار و بحث شعر بین

از دست دادن کوپا د مایو یکی از گران ترین زندگی ها بود

دی عزیزی گفت حافظ بر حیله شراب می نوشد

وای عزیزم تقصیر من نبود که مخفی می کردم

تفسیر:

تعبیر فال حافظ می گوید اگر می خواهی مقام والایی داشته باشی با آنها دوستی نکن و جانت را فدای آنها نکن. به جای این کار، آینده خود را طوری سازماندهی کنید که آینده خوبی داشته باشید. برای رسیدن به اهدافتان انگیزه داشته باشید و همیشه قلب پاکی داشته باشید.

متولد دی

صحبت فرمانروایان تاریکی شب یلدا است

نور خورشید از جو خارج می شود.

به درگاه ارباب بی لیاقت جهان

چند بار نیاز دارید؟

تفسیر:

طالع بینی امروز حافظ می گوید تصمیم خود را عملی کنید و هر چه می توانید انجام دهید. غصه هات تموم شد شما با همت و اراده خود شیطان را در وجود خود کشته اید، اکنون وقت برخاستن است. از خدا دور نشوید تا نتیجه کار همیشه مطابق میل شما باشد.

متولد بهمن

خدا صد بار از لایه ها بدش می آید

که در آستینت صد بت است

ماروت نامی ناشناخته است

به نازنینی حاجتی بده

تفسیر:

فال امروز از حافظ به شما می گوید که معمایی برای شما پیش آمده که قابل حل نیست. برای حل آن به افراد بی وجدان مراجعه نکنید. چراغ امیدت روشن خواهد شد و جواب معمای خودت را خواهی یافت. فعلاً به غم های خود متعهد باشید. شما با مشورت به آنچه می خواهید می رسید. صبور باش. پاسخ این معما آنقدر ارزشمند است که برای به دست آوردن آن باید سخت تلاش کنید.

متولد اسفند

من نمی خواهم به شمشیرم دست بزنم

اگر به من شلیک کنی، تو را خواهم برد.

تیر و کمان خود را شلیک کنید

که جلوی دست و بازوی تو بمیرم

تفسیر:

فال امروز حافظ می گوید تو خودت را شایسته رنج می دانی چون خودت دنبال این کار بوده ای. شما امیدوارید که همه چیز دوباره خوب شود و دست نامرئی شما را نجات دهد. نیازهای شما برآورده می شود و اطرافیان به کمک شما می شتابند. رحمت و ایمانت را حفظ کن تا کمتر این درد را احساس کنی.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا