اخبار روز سینما

فال حافظ امروز شنبه 30 اردیبهشت ماه/ گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد

فال حافظ امروز شنبه 30 اردیبهشت ماه را بخوانید و از اتفاقات پیش رو مطلع شوید.

فال حافظ امروز شنبه 30 اردیبهشت ماه به شما هشدار می دهد: پولی دریافت می کنید که مشکلات شما را حل می کند. گرمای شادی را احساس خواهید کرد و ابرهای تیره از آسمان قلبتان دور خواهند شد و پیروز و موفق خواهید بود.

فال برای متولدین فروردین

اگر روم ز پی اش فتنه​ ها برانگیزد

ور از طلب بنشینم به کینه برخیزد

و گر به رهگذری یک دم از وفاداری

چو گرد در پی اش افتم چو باد بگریزد

تفسیر:

بدانید که با زور نمی توان کاری انجام داد، پس از مبارزه برای پیشرفت دست بردارید و سعی کنید با درایت و برنامه ریزی به کار خود ادامه دهید.

فال برای متولدین اردیبهشت

سحرم دولت بیدار به بالین آمد

گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد

قدحی درکش و سرخوش به تماشا بخرام

تا ببینی که نگارت به چه آیین آمد

تفسیر:

برخیز و خواهی دید که چگونه دشمنانت شکست می خورند و غم هایت به پایان می رسد. پول به شما خواهد رسید که مشکلات شما را حل می کند. گرمای شادی را احساس خواهید کرد و ابرهای تیره از آسمان قلبتان دور خواهند شد و پیروز و موفق خواهید بود.

فال برای متولدین خرداد

ياد باد آن که نهانت نظری با ما بود

رقم مهر تو بر چهره ما پيدا بود

ياد باد آن که چو چشمت به عتابم می‌کشت

معجز عيسويت در لب شکرخا بود

تفسیر:

روزهای جوانی و تفریح ​​و آسایش به سرعت می گذرد و از خود و اطرافیان غافل نشوید چرا که ناگهان این روزهای شاد جای خود را به رنج و سختی می دهد پس در حالی که شاد و آسوده هستید به فکر آینده و اتفاقات ناگوار باشید. و همیشه آماده مبارزه با مشکلات باشید. .

فال برای متولدین تیر

خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود

به هر درش که بخوانند بی خبر نرود

تو کز مکارم اخلاق عالمی دگری

وفای عهد من از خاطرت به درنرود

تفسیر:

همه به شما غبطه می خورند و این به خاطر این است که به چیزی حریص نیستید و به مال دنیا طمع ندارید. تو قلب بزرگی داری و به همین دلیل است که خداوند تو را محتاج ثروت های دنیا می کند. اگر قول یا نذری دادی فراموشش نکن.

فال برای متولدین مرداد

ای صبا نکهتی از کوی فلانی به من آر

زار و بیمار غمم راحت جانی به من آر

قلب بی‌حاصل ما را بزن اکسیر مراد

یعنی از خاک در دوست نشانی به من آر

تفسیر:

روزها و هفته ها از عمر عزیزت را در انتظار گذرانده ای، ندانسته ای که عمر می گذرد و زمان برای هیچکس منتظر نمی ماند. حالا بهتر است به جای اینکه منتظر بمانید و در رویاهایتان گیر کنید و فردا را با دستان توانای خود بسازید، از زندگی خود لذت ببرید.

فال برای متولدین شهریور

دلا رفیق سفر بخت نیکخواهت بس

نسیم روضه شیراز پیک راهت بس

به منت دگران خو مکن که در دو جهان

رضای ایزد و انعام پادشاهت بس

تفسیر:

برای بدست آوردن پول و مقام دیگران را نکشید. انشاءالله همه چیز را به شما خواهد داد، شکرگزار نعمت هایی باشید که خداوند به شما داده است. خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. جاه طلبی تا حدی خوب است، اما وقتی زیاده روی می کند، پایان خوشی ندارد. برای رسیدن به آرامش، ملایمت و چشم در چشم را کنار بگذارید.

فال برای متولدین مهر

صبح از خلوت قصر نوآوری

شمع شرقی در تمام شعاع روشن می شود.

حالت عهد بنگر ساغر عشرت برگیر

که به هر حالتی اين است بهين اوضاع

تفسیر:

زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد اما انسان در هر شرایطی چه در سختی و چه در آسایش باشد باید روحیه خود را حفظ کند و شاد زندگی کند، نگران نباش روزهای زندگی می گذرد و روزهای غم و اندوه مشکلات باقی نمی ماند. آینده خوبی در انتظار شماست. مراقب باشید فریب افراد فریبکار را نخورید و سعی کنید از آنها دوری کنید. روحیه مثبت قدرت انسان را دو چندان می کند. فردا روز جدیدی برای شماست، روزی که می تواند پر از موفقیت و رفاه باشد.

فال برای متولدین آبان

هر نکته ای که در توضیح آن نماد گفتم

هر کو شنید گفتا للهِ دَرُّ قائل

تحصیل عشق و رندی آسان نمود اول

سرانجام جانم را در کسب این فضایل سوختم.

تفسیر:

سختی ها جزء جدانشدنی زندگی هستند و اگر می خواهید طعم موفقیت و خوشبختی را بچشید باید سختی ها را تحمل کنید و برای رسیدن به آن صبور باشید.

شما مسیری را پیموده اید که برای موفقیت به دقت و آرامش کافی نیاز دارد. مراقب تصمیم گیری های عجولانه باشید و اجازه ندهید درد و ترس از اتفاقات آینده به وجود بیاید.

فال برای متولدین آذر

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم

جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است

کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

تفسیر:

قبل از هر تصمیم و اقدامی، خوب فکر کنید و عاقلانه تصمیم بگیرید تا به اهداف خود برسید. قانع باشید و نگران امور دنیوی نباشید. اگر می خواهی در نظر دیگران مورد احترام قرار بگیری، به همه احترام بگذار و حقیقت را حتی اگر دشمنت گفته باشد، احترام بگذار و فقط از سخنان خردمندان پیروی کن.

فال برای متولدین دی

منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن

منم که دیده نیالوده‌ام به بد دیدن

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم

که در طریقت ما کافریست رنجیدن

تفسیر:

از افراد ریاکار و فریبکار که فقط به فکر منافع خود هستند دوری کنید و مراقب غرور باشید. شما فردی گرم مزاج و حساس هستید. در مواجهه با مشکلات و اتفاقات زندگی سرسخت باشید و به راحتی ناامید نشوید. تنها حرفه شما در زندگی صداقت است، همین راه را ادامه دهید و امیدوار باشید که اجر کار نیکتان را از خداوند بگیرید.

فال متولدین بهمن

گلبان آئیش ساقی گلادار را می دمد

باد بهاری می وزد، باد دلپذیر

هر گل تازه مرا یاد یک گل می اندازد

گوش کن، اعتبار را کجا دیدی؟

تفسیر:

از وضعیتی که در آن قرار گرفتی گله مندی، عده ای توانایی و قدرتت را گرفته اند، سکوت را بشکن و از حقت دفاع کن. شما یک رویاپرداز هستید. امور عادی و پیش پا افتاده شما را راضی نمی کند. برای رسیدن به اهداف خود باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید و بر موانع غلبه کنید.

فال برای متولدین اسفند

از ته دل برای یکی از دوستانم نوشتم

انی رایت دهرا من هجرک القیامه

دارم من از فراقش در دیده صد علامت

لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

تفسیر:

مدتی است که دلتنگ کسی شده ای و از میان آتش و آب به دنبال او می گردی. اما مشکلاتی در راه شما وجود دارد. شما غمگین و بی قرار هستید. صبور باشید و به تلاش ادامه دهید. اگر از یک راه به نتیجه مطلوب نرسیدید، راه های دیگر را امتحان کنید و هرگز ناامید نشوید. شاید لازم باشد با بزرگان و افراد خردمند فکر کنید. سعی کنید نقاط ضعف خود را برطرف کنید

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا