اخبار روز سینما

فال حافظ امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه/ در رهگذار باد نگهبان لاله بود

فال حافظ امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه را بخوانید و از اتفاقات پیش رو مطلع شوید.

بامداد، فال حافظ امروز جمعه29 اردیبهشت ماه به شما هشدار می دهد: روزهای سخت به پایان می رسند و ماندن در گذشته فایده ای ندارد. سعی کنید آینده خود را از نو بسازید.

متولد فروردین

خواب دیدم که فنجانی در دستم است

تعبیر این بود که کار به دولت واگذار شود.

کسی که گلی نکاشت، مهر خوبی نکاشت

او نگهبان لاله در گذر باد بود

تفسیر

فال امروز حافظ می گوید که نتیجه صبر خود را خواهید دید. رنج هایی که کشیدی تمام شد و حالا نوبت بخت است. دولت به شما کمک کرده است، پس شکرگزار این همه عنایت الهی باشید. اساساً آنچه را در گذشته کاشته اید، امروز درو خواهید کرد و به هدف خود خواهید رسید.

متولد اردیبهشت

گفتم نوشابه را از صورتش بردار

گفت: تو را به این دیوانه زنجیر می کنم.

من بودم که به گنج بی پایان حسن رفیق رسیدم

بعد از این صد تا گدا مثل خودم میدم

تفسیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که مدام در فکر هستید و می خواهید راهی برای فراموش کردن کسی پیدا کنید. تو خسته ای و رنج می کشی. اما هنوز نمی توانید آن را رها کنید. پس شروع به دعا کنید و از خداوند بخواهید که صبر و استقامت شما را افزایش دهد تا بتوانید به هدف و نظر خود برسید به خواست خدا.

متولد خرداد

در حال حاضر من سود زمان را در آن می بینم.

اینکه لباسامو ببرم میخانه و خوش بگذرونم

دلم مظلوم است وای خدا دوست ندارم

آینه مهراینیم شود

تفسیر

فال امروز حافظ می گوید شما فردی بسیار آزاده و شجاع هستید. شما هرگز کار شرم آور انجام نمی دهید. شما همیشه سعی می کنید ایرادات و مشکلات خود را برطرف کنید. غمی در دل دارید که خیلی سنگین است، فقط از خدا بخواهید ظلمی که در حق شما شده را فراموش کند و دوباره دلتان را پر از عشق و دوستی کند.

متولد تیرماه

بیا ساقی یار زروخ پرده را گرفت.

چراغ خلوتیان دوباره شروع به کار کرد.

بار غم و اندوهی که ما را خسته کرده بود

عیسی نفس خدا را فرستاد و دریافت کرد

تفسیر

تعبیر فال حافظ می گوید کوتاه می کنیم و می گوییم آرزوی شما خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان شد دشمنان شکست خوردند و این به لطف خدا بود. خستگی از تنت خارج می شود و چیزی جز پیروزی و ثروت در آرزوی تو نیست و این استجابت دعای تو.

متولد مرداد

گوهر در مخزن الاسرار همان است که بود.

حیله مهر مهر و علامتی است که بوده است

حافظ، داستان خونبه چش

در این چشمه همان آبی جاری است که بود

تفسیر

فال حافظ امروز به شما نشان می دهد که اسرار خود را حفظ کنید و این رازها را به کسی نگویید. شما به دنبال چیزی با ارزش هستید که هم ارزش معنوی و هم ارزش مادی داشته باشد. گاهی آنقدر نگران می شوید که مسیر کارتان را گم می کنید. به قول حافظ نیت چون آب روحانی می آید.

متولد شهریور

زلفت هزار دل به تار مو بست

راه هزار راه حل را از چهار طرف ببند

من وسواس نوشتن در مورد ماه نو شدم.

ابروهایش را بالا انداخت و اخم کرد و چشمانش را بست.

تفسیر

فالگیر امروز شما این تعبیر را دارد که چرا ناامید هستید، هزاران راه حل وجود دارد. برای رسیدن به آرزوی خود تلاش کنید. عشقت را بر اساس شهوت قرار نده، شاید شیطان راهنمای تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نشوید و به دنبال پیوند با زیبایی باشید، چیزی جز مشکل نخواهید داشت.

متولدین مهر

درها و سوله های ما را روشن کنید

هوای مجلس روحانیت را خوشبو کن

دل و جانم را به چشم و ابروی جانان سپرده ام

بیا طاق را ببین و ببین

تفسیر

فال حافظ برای امروز به شما نشان می دهد که صبر و مقاومت در برابر دیگران را تمرین کنید. استقامت و صبر شما باعث می شود برنده شوید. تلاش شما بدون پاداش نخواهد ماند، شما پاداش خود را خواهید گرفت. شرم را کنار بگذار و طبق قراری که قرار داده ای عمل کن، حاجتت را از خدا بخواه، دعای تو را مستجاب می کند.

متولد آبان

از دهار چه می خواهی؟

گفت صبح چه می گویی بلبل؟

امروزه بازار مملو از خریداران مشتاق است.

دریاب و بانه گنجینه خوبی است

تفسیر

تعبیر فال حافظ به شما می گوید که دیگر از خدا چه می خواهید. دنبال چه می گردی، همه چیز در کنار توست، چشمانت را باز کن، در کنارت باغ گلی از معرفت و آسایش است. می توانید گنج عشق را امروز بخواهید وگرنه فردا دیر است. اخلاق خوب شما دیگران را جذب می کند.

متولد آذر

تنها بودن خوب است اگر دوست من باشی

نه من می سوزم و او شمع جامعه می شود.

حکومت خدا که در خلوت وصل است.

رقیب محرم و حرمان نصیب من باد

تفسیر

فال امروز حافظ می گوید که دعای شما برآورده می شود و رقیبان شما برآورده نمی شوند. افکار خود را روی چیزهای دیگر متمرکز کنید. روال عادی زندگی از دست شما خارج است. شما چیزی با ارزش در دست دارید که برای شما بسیار عزیز است. اجازه ندهید به دست افراد اشتباه بیفتد.

متولد دی

صبا لطفا اون غزال قورباغه رو بگو

که ما را به کوه و بیابان دادی

نمی دانم چرا رنگش ناآشنا است.

سهی قدان سیاه چشم ماه سیما را

تفسیر

فال حافظ امروز نشان می دهد که با لطف و عنایت خداوند به آرزوی گرامی خود خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهادتان را فاش کنید. با کار خود مشورت کنید و امید خود را از دست ندهید. به ظاهر اعتماد نکن شروع کن به دعا کردن با اعتماد به قانون هر غیر ممکن ممکن می شود.

متولد بهمن

قلبم در نوک بینی ام است

مردن جلوی چشمان بیمارت

فضای سینه آنقدر پر از دوستان بود.

این فکر از ذهنم ناپدید شد.

تفسیر

تعبیر فال امروز حافظ نشان می دهد که شما آنقدر که به دیگران فکر می کنید به فکر خودتان نیستید و فقط به فکر عمل به قولی هستید که با دوستانتان داده اید. در این روزهای پرتلاطم بهتر است بیشتر به فکر خود باشید تا بتوانید گلم را از آب در بیاورید. خودتان را دست کم نگیرید، اگر تلاش کنید، موفقیت با شماست.

متولد اسفند

از خیابان میخانه ها بگذریم

زیرا همه ما برای یک جرعه به این رویا نیاز داریم

جایی که تخت و صندلی جم به باد می رود

اگر غمگین هستیم، خوشحال نیستیم.

تفسیر

تعبیر حافظ از فال امروز نشان می دهد که شما نیاز دارید و این نیاز مادی نیست بلکه معنوی است. با خودت شرط کرده ای که از مادیات غمگین نباشی، هرچند می دانی که ثروت برای زندگیت لازم است، اما دست سرنوشت آینده روشنی را برایت ترسیم کرده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا