اخبار روز سینما

فال ازدواج: متولدین هر ماه در چه سنی ازدواج می کنند؟


به گزارش شمانیوز: طالع بینی پیش بینی یا بهتر است بگوییم پیش بینی آینده بر اساس حرکات ستارگان و موقعیت ماه و خورشید است. طالع بینی یا طالع بینی که قدمتی هزاران ساله دارد، علم خواندن ستارگان و بررسی جهان هستی است که البته از نظر علمی تایید نشده و به گفته بسیاری خرافه است. امروزه از طالع بینی برای ازدواج و خوشبختی نیز استفاده می شود. در زیر فال ازدواج خود را می خوانید.

متولد شدن فروردین – عروسی عاشقانه در اواخر دهه 20

آوریل افرادی هستند که دوست دارند با احتیاط راه بروند. آنها با قدرت اراده بالایی که دارند می توانند برای تحقق خواسته قلبی خود صبور باشند. ازدواج هرگز برای آنها تصمیم آسانی نیست، بنابراین در آن عجله نمی کنند. آنها هرگز قبل از 20 سالگی ازدواج نمی کنند. با این حال، پس از گفتن “بله”، زندگی آنها تازه شروع شده است و هیجان لازم برای ماجراجویی با شریک زندگی خود را به دست می آورند. آنها دوست ندارند تصمیمات نهایی خود را قبل از روز موعود به دیگران اعلام کنند. بنابراین اگر یک روز صبح از خواب بیدار شدید و شنیدید که متولد این ماه تصمیم به ازدواج گرفته است، تعجب نکنید.

متولد شدن اردیبهشت ماه – عروسی در فضای باز در دهه 30

او برخلاف آوریل متولد شد اردیبهشت ماه افرادی هستند که کمتر رویا می بینند و بیشتر در واقعیت مستقر هستند. آنها از امنیت و ثبات قدردانی می کنند. بهتر است در 30 سالگی ازدواج کنند زیرا باید شادی و آرامش را ابتدا در خود و سپس در دیگران جستجو کنند. بهترین فصل برای برگزاری جشن عروسی اردیبهشت ماهی ها پاییز است. آنها دوست دارند عروسی خود را در یک محوطه باز، در میان برگ های رنگارنگ درختان جشن بگیرند.

متولد شدن خرداد – عروسی پر از شگفتی در 35 سالگی

به دلیل ماهیت دوقطبی متولدین ماه، پیش بینی زمان دقیق ازدواج آنها دشوار است. یک بار به ازدواج مطمئن می شوند، بار دیگر در شک و تردید. آنها سال ها با این تضاد دست و پنجه نرم می کنند، اما در نهایت بعد از 30 سالگی به ثباتی که می خواهند می رسند. به نظر می رسد که ایده آل ترین سن برای رابطه آنها 35 سالگی است. آنها افراد خلاقی هستند که دوست دارند یک مهمانی پر از شگفتی ترتیب دهند.

متولد شدن تیر – جشن همه خانواده برای اواسط دهه 20

او متولد شده در . تیر افرادی هستند که به دنبال سرپناه و امنیت هستند. به همین دلیل دوست دارند هر چه زودتر فرشته های نگهبان خود را پیدا کنند. لحظه ای که با کسی احساس امنیت می کنند، عاشق او می شوند. این عشق فقط ناپدید نمی شود. از آنجا که آنها عاشق خانواده هستند، جشن های خود را بسیار خصوصی و در کنار خانواده جشن می گیرند. عروسی مورد علاقه آنها در تابستان است که زمان خوبی برای استراحت مهمانان است.

متولد شدن مرداد – عروسی سال نو برای 30-40 سال

شهرت آگوستین ها عاشق حرفه هاست. آنها دوست دارند اول عاشق شوند و بعد تصمیم به ازدواج بگیرند. بنابراین زمان زیادی را صرف روابط خود می کنند که یکی از دلایل دیر ازدواجشان همین است. آگوستیان دوست دارند عشقشان خصوصی و عمومی باشد که در شب عروسی مشهود است و باعث تحسین دیگران می شود. شب عروسی متولدین این ماه جشنی فراموش نشدنی و عاشقانه است، به خصوص زمانی که با جشن سال نو مصادف شود.

متولد شدن شهریور – یک مهمانی زمستانی در اواخر دهه 20

دیگران شما را لجباز خطاب می کنند، اما ما به خوبی می دانیم که این رفتار لجبازی نیست، بلکه ثبات در رسیدن به تصمیم در ذهن شماست. افکار زیادی در سر شما وجود دارد که می خواهید هر چه زودتر به آنها برسید، بنابراین دوست ندارید عجولانه تصمیم بگیرید. بهترین زمان برای ازدواج در اواخر دهه 20 سالگی است، زمانی که استقلال خود را به دست آورده اید و یاد گرفته اید که چگونه با روندهای مختلف سازگار شوید. شما فردی ایده آلیست هستید که دوست دارید همه چیز را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. زمستان بهترین زمان برای جشن عروسی است.


متولد شدن مهر – عروسی تابستانی در اوایل دهه 20

مهریس عاشق سادگی و سازگاری است. آنها نمی خواهند عروسی افسانه ای داشته باشند، بنابراین به سرعت ازدواج می کنند، معمولا بین 20 تا 25 سالگی، زمانی که احساس می کنند نیمه گمشده خود را پیدا کرده اند. حتی اگر یک عروسی مجلل برایشان اهمیت چندانی ندارد، اما توجه زیادی به ظرافت و جزئیات نشان می دهند. عروسی تابستانی می تواند آرزوهای شما را محقق کند.

متولد شدن آبان – عروسی مجلل برای 30 تا 40 سال

متولد شدن آبان آنها عاشق تجمل هستند و از این رو می خواهند در مهمترین روز زندگی خود مانند یک شاهزاده خانم بدرخشند. آنها برای رویاهای خود ارزش زیادی قائل هستند، بنابراین تا زمانی که فرد مورد علاقه خود را پیدا نکنند، تصمیم نمی گیرند. مردم آبانی زمان زیادی را برای تدارک عروسی خود اختصاص می دهند و عروسی خود را به یکی از خاطره انگیزترین جشن ها برای خود و دیگران تبدیل می کنند.

متولد شدن آذر – یک مهمانی عالی در اواسط دهه 30

متولد شدن آذر آنها همیشه به دنبال تغییر و تنوع در زندگی خود هستند. اگرچه این ویژگی مثبت است، اما در برخی موارد می تواند مشکل ایجاد کند. آنها به راحتی تسلیم روابط عاطفی نمی شوند و دوست دارند پس از کسب تجربه لازم، تصمیم جدی برای ازدواج بگیرند. آذری ها در زمینه تدارک عروسی ایده های خلاقانه زیادی دارند. اگرچه بسیاری از زوج ها از این وضعیت گیج شده اند، اما آذری ها کار خود را به خوبی بلد هستند. آنها به دیگران اجازه دخالت نمی دهند اما خودشان برنامه عروسی ایده آل و بی نقص را برنامه ریزی می کنند.

متولد شدن دی – جشن عاشقانه اوایل دهه 20 شما

او متولد شده در . دی آنها دوست دارند دوستان و اقوامشان از آنها تعریف کنند، بنابراین روابط عاطفی و جدی را از اوایل جوانی شروع می کنند. آنها علاوه بر عشق به تشکیل خانواده در اسرع وقت، به اطرافیان خود نیز بسیار وفادار هستند. بنابراین احتمال ازدواج آنها در اوایل 20 سالگی بیشتر است. اما وقتی نوبت به عروسی می رسد، کمی ضرر می کنند. برای این منظور توصیه می کنیم اولویت های خود را روی کاغذ بنویسند و بر اساس آن قدم به قدم پیش بروند.

متولد شدن بهمن – جشن بهار برای 40-50 سال

بهمنی ها عاشق منحصر به فرد بودن هستند، بنابراین سبک زندگی متمایز را پیش می برند. آنها عاشق سفر، اکتشاف و هیجان هستند و از داشتن تمام این تجربیات قبل از ازدواج لذت می برند. متولدین این ماه از سنت ها متنفرند، بنابراین دوست دارند در سنین بالاتر ازدواج کنند. بهار برای آنها فصل رویایی است و عروسی که در این فصل برگزار می شود نیز برای آنها فصلی رویایی خواهد بود.

متولد شدن اسفند – جشن گرفتن در ماه کامل در 26 سالگی

اسفندی ها از تنهایی متنفرند. از یک طرف دوست دارند با شریک زندگی خود در همه جا قدم بزنند و از طرف دیگر افرادی فوق العاده خلاق هستند. بنابراین، به شرطی که فرد مورد نظر به خواسته های آنها احترام بگذارد و به تحقق آنها کمک کند، پاسخ مثبت می دهند. به احتمال زیاد در 26 سالگی تصمیم نهایی خود را خواهند گرفت. وقتی نوبت به تاریخ عروسی می رسد، آنها یک شب عاشقانه مانند شب ماه کامل را ترجیح می دهند.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا