اخبار روز سینما

فال ابجد یکشنبه 7خرداد/ از چشم زخم به تو آسیب رسیده است!

فال ابجد یکشنبه 7 خرداد را بخوانید و از اتفاقات پیش رو مطلع شوید.

پی ام آپگاهی، فال ابجد یکشنبه 7 خرداد به شما می گوید: به زودی تغییر محسوسی در زندگی شما ایجاد می شود، به خدا توکل کنید و منتظر باشید.

متولد فروردین

حروف ابجد فال شما: DAB

این نیتی که کردی هیچ خیری نداره، ازش چشم پوشی کن. اگر رنج دیده اید یا صدمه دیده اید، به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنید تا قفل کارت باز شود. در این مورد با کسی صحبت نکنید و از دشمنی بپرهیزید. به زودی تغییر محسوسی در زندگی شما ایجاد می شود، به خدا اعتماد کنید و منتظر باشید.

متولد اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ACC

چیزی حلال برای شما آمده یا خواهد آمد. در نامه ات روزنه ای پیدا شده است، اما کسی از تو دلخور است، دلداریش بده، تنگ نظران با تو دشمنی می کنند، به خدا پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی، بر نیتی که کرده ای استوار باش و توکل کن. در خدا . . انشاءالله به آنچه می خواهید خواهید رسید.

متولد خرداد

حروف ابجد فال شما: DDA

فال مشخص است، موفقیت خوبی خواهید داشت و بر بدخواهان و مخالفان پیروز خواهید شد و به هدف خود خواهید رسید. در چند روز آینده خبرهای خوشی به شما خواهد رسید. اگر قصد ازدواج یا معامله دارید، این کار را انجام دهید. شما با زنان گفتگو خواهید کرد، اما رنج نخواهید برد.

متولد تیر

حروف ابجد فال شما: BJA

این قصدی که دارید باعث اضطراب و نگرانی شما می شود. پس آن را از ذهن خود خارج کنید. اگر دیگران با شما مخالف هستند، غمگین نباشید و بر خود مسلط باشید. بعدا پشیمان خواهند شد. اگر مسافری داشته باشید و دلتان برایش تنگ شود، او به سلامت برمی گردد. در عبادت کوتاهی نکنید و بدانید که خداوند نگهبان و نگهبان شماست. بدان که عاقبت کارها به نفع تو خواهد بود و به هدفت خواهی رسید.

متولد مرداد

حروف ابجد فال شما: DDC

نیت شما خیر است کار شما به زودی سازماندهی می شود. در چهل روز، در کارت خود گشایشی خواهید دید که انتظارش را نداشتید. تغییرات مثبتی در زندگی خود دارید. خیلی زود غم و رنج را از خود دور خواهید کرد و به شادی و شادی دست خواهید یافت، در این امر نخبگان اراده شما نیز دخالت می کنند.

متولد شهریور

حروف ابجد فال شما: ب، ج، د

فال خوب است و نیت شما برآورده می شود. رازت را به کسی نگو شما باید مراقب مجرمان باشید. در آغاز نامه قابل مشاهده است. منتظر خدای مهربان باشید و با توکل به او به کار و زندگی خود ادامه دهید. مطمئن باشید روزهای بهتری در پیش خواهید داشت.

متولد مهر

حروف ابجد فال شما: ABC

به زودی هدف شما برآورده می شود و از غم و اندوه خلاص می شوید، باید خدا را شکر کنید. افرادی هستند که دوست بودن شما را نادیده می گیرند. از این افراد دوری کنید. برای هدف و نیتی که دارید باید برای رسیدن به آن تلاش کنید. اگر کسی را آزار می دهید، باید او را دلداری دهید. نیت خیر داشته باش و در امور مردانه پیش برو، برای رسیدن به خواسته هایت به خدا توکل کن.

متولد آبان

حروف ابجد فال شما: DDA

فال مشخص است، موفقیت خوبی خواهید داشت و بر بدخواهان و مخالفان پیروز خواهید شد و به هدف خود خواهید رسید. در چند روز آینده خبرهای خوشی به شما خواهد رسید. اگر قصد ازدواج یا معامله دارید، این کار را انجام دهید. شما با زنان گفتگو خواهید کرد، اما رنج نخواهید برد.

متولد آذر

حروف ابجد فال شما: cbd

فال خوبی دارید و در برکت و رحمت به روی شما باز است و به هدف خود خواهید رسید. خدا را شکر که شما را به هدف نزدیکتر کرد. امسال برای شما بهتر از هر سال دیگری است. احترام و موقعیت خوبی کسب خواهید کرد. به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. اگر قصد انجام کاری را دارید، آن را انجام دهید، موفقیت آمیز خواهد بود.

متولد دی

حروف اول فال شما: bbb

نیت خوبی کرده اید، فال با شماست و به موفقیت و خوشبختی دست خواهید یافت. اگر به فکر ازدواج یا کسب و کار هستید یا به فکر شراکت و سرمایه گذاری هستید، همیشه خدا را شکر کنید، به شرطی که شما هم تلاش کنید. اگر با کسی درگیر شوید، به نفع شما تمام می شود.

متولد بهمن

این نیتی که کردی خیر نیست، زندگی برایت تلخ می شود. مدت زیادی است که گیر کرده اید و نمی دانید چه کاری باید انجام دهید. به خدا توکل کن که این وضعیت رو درست کنه. مدتی است که عاشق کسی شده‌ای و نمی‌توانی از ذهنش بیرون بیایی. از آن بپرهیز، خداوند چیزی بهتر از آن را به تو عطا خواهد کرد. در کار خود صبور باشید. شما آینده ای روشن دارید و از همه غم ها دور خواهید شد. اگر قصد سفر یا معامله دارید، از آن سود خواهید برد.

متولد اسفند

حروف ابجد فال شما: DBA

فال مشخص است. نگرانی را از خود دور کنید. همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت. اگر چیزی را از خدا بخواهید، به آن خواهید رسید. اگر قصد سفر دارید یا معامله ای انجام می دهید، آن را انجام دهید، برای شما مفید خواهد بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا