اخبار روز سینما

فال ابجد دوشنبه 28 اردیبهشت / تهمت یا مسخره می شوید!

فال ابجد را امروز دوشنبه 28 اردیبهشت ماه بخوانید و بفهمید در راه شما چه اتفاقی می افتد.

به گزارش صبح امروز، فال ابجد امروز دوشنبه 28 اردیبهشت به شما هشدار می دهد: آینده خوبی در پیش دارید. با دوستان و آشنایان خود خوب رفتار کنید و اگر قصد ازدواج یا معامله را دارید انجام دهید موفق می شود.

متولد فروردین

حروف ابجد فال شما: JBJ

فال خوبی دارید و آرزویتان در این روزها محقق خواهد شد. خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و خوشحال خواهید شد. یک زن قد بلند، لاغر و گندمگون با شما دشمنی می کند، مراقب باشید. از پول و درآمد نامشروع دوری کنید. آینده خوبی در پیش رو دارید. با دوستان و آشنایان خود خوب رفتار کنید و اگر قصد ازدواج یا معامله را دارید انجام دهید موفق می شود.

متولد اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: JJB

طالع بینی خوبی داری چیزهایی را که از دست داده اید پس خواهید گرفت، مورد تهمت یا تمسخر قرار خواهید گرفت اما آسیبی نخواهید دید زیرا هیچ کس نمی تواند به راحتی به شما صدمه بزند. به زودی گشایشی در نامه شما ایجاد می شود، به خدا توکل کنید تا گره نامه باز شود و به خواسته خود برسید. به خواست خدا

متولد خرداد

حروف طالع بینی شما: الف، الف، ب

اگر بیمار باشید، به زودی سلامتی خود را به دست خواهید آورد و از سلامتی تغذیه خواهید شد. به زودی در کنار خانواده زندگی خوبی خواهید داشت و درآمد خوبی در محل کار خواهید داشت. یکی از کسانی که به او نیکی می‌کنی به تو بدی می‌کند، اما از کرده خود پشیمان است. اگر به فکر سفر هستید، بروید، سفر خوبی خواهید داشت. اگر چیزی را از دست داده اید، به زودی آن را به دست خواهید آورد.

متولد تیرماه

حروف ابجد فال شما: JAA

آنچه را که قصد انجامش را دارید به دست خواهید آورد، اما باید صبر کنید. برای دوری از غم و اندوه از اعمال بد بپرهیزید. از فکر بد و پول حرام دوری کنید، خداوند به شما روزی داده است. به زودی اخبار خوشحال کننده ای دریافت خواهید کرد که تغییراتی را در زندگی شما ایجاد می کند. اگر در همه امور به خدا توکل کنید به هدف خود خواهید رسید.

متولد مرداد

حروف ابجد فال شما: JAB

اگر نیت بدی دارید از آن دوری کنید وگرنه پشیمان خواهید شد. بهتر است کار خود را دنبال کنید و منتظر بمانید. سعی کنید با پرورش افکار و نیات نیک در سر خود را به سوی خوشبختی باز کنید و از لطف خداوند در همه امور بهره مند شوید.

متولد شهریور

الفبای طالع بینی شما: پدر

نیت شما خوب است. در رحمت به روی شما باز می شود. از چشم زخم مردم نترس، تو در امان خواهی بود. در مورد همه چیز با خانواده خود مشورت کنید. رضایت خدا و خلق خدا را همیشه در نظر داشته باشید. شانس با شماست

متولدین مهر ماه

حروف ابجد فال شما: bcb

این نیتی که شما کرده اید خیر است و در آغاز نامه به چشم می خورد. به زودی اخباری دریافت خواهید کرد که شما را خوشحال خواهد کرد. خیلی خوب است اگر قصد وصل و خویشاوندی دارید. اگر کسی به شما نصیحت کرد، آن را قبول کنید، برای شما خوب است. امسال سال خوبی برای شماست. به خدا توکل کن تا بازهای بیشتری روی کارتت پیدا کنی.

متولد آبان

حروف ابجد فال شما: JJA

نیت شما برآورده می شود و آنچه را که خواسته اید به دست خواهید آورد. گشایش مالی در فالت قابل مشاهده است. اگر کسب و کار جدیدی راه اندازی کرده اید، موفقیت خوبی به همراه خواهد داشت. اگر یک مورد جدید دارید، برای شما خوب است. برای رسیدن به مقصود قلبی خود به توصیه های دیگران گوش فرا دهید.

BorninRandom

حروف ابجد فال شما: DAJ

طالع بینی خوبی داری نامه شما به زودی بالا می رود و به موفقیت خواهید رسید. اگر مسافر دارید به زودی خبرهای خوبی از او دریافت خواهید کرد. اگر چیزی را گم کرده باشید، آن را پیدا خواهید کرد. دوستی دارید که به دنبال آرامش شماست. با توکل به خدا به کار و زندگی خود ادامه دهید تا به آنچه برایتان مقدر شده است برسید.

متولد دی

حروف ابجد فال شما: cbd

در این زمان، فال خوب نیست، بهتر است از نیت خود دست بکشید. یک نفر سعی می کند شما را فریب دهد، مراقب باشید فریب او را نخورید. نمی توانی به همه دوستانت زنگ بزنی، بعضی ها افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی به شما نصیحت کرد، آن را قبول کنید تا آسیب نبینید. اگر قصد انجام کاری را دارید، چند روز صبر کنید تا وضعیت بهتر شود.

در بمن متولد شد

حروف فال شما: DDB

از این قصدی که کردی باید صبر کنی تا آرزوت برآورده شود. اگر قصد سفر دارید، از آن سود خواهید برد. اگر قصد انجام کار خوبی دارید، آن را انجام دهید. مواظب باش گناه نکن و به خدا توکل کن تا اوضاع را بهتر کند.

متولد اسفند

حروف ابجد فال شما: ABC

به زودی هدف شما برآورده می شود و از غم و اندوه خلاص می شوید، باید خدا را شکر کنید. افرادی هستند که دوست بودن شما را نادیده می گیرند. از این افراد دوری کنید. برای هدف و نیتی که دارید باید برای رسیدن به آن تلاش کنید. اگر کسی را آزار می دهید، باید او را دلداری دهید. نیت خیر داشته باش و در امور مردانه پیش برو، برای رسیدن به خواسته هایت به خدا توکل کن.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا