اخبار روز سینما

فال ابجد امروز پنجشنبه 4 خرداد / از نیت جدید خود پشیمان خواهید شد

فال ابجد را امروز پنجشنبه 4 خرداد بخوانید و از اتفاقات پیش رو مطلع شوید.

پی ام آپ، فال ابجد امروز پنجشنبه 4 خرداد به شما توصیه می کند: اگر قصد سفر دارید آن را پانزده روز به تاخیر بیندازید تا تنبلی و غمی که شما را به خود مشغول کرده رها کنید. مدتی است که با خودتان دعوا می کنید.

متولد فروردین

حروف الفبای طالع بینی شما: اضافه کنید

فال خوب است، اما اگر آرامش می خواهید، از نیت خود دست بردارید زیرا پشیمان خواهید شد. تو آدم عجولی هستی یک زن کوتاه قد با صورت سفید سعی دارد شما را فریب دهد. مراقب باشید در دام او نیفتید. اگر به فکر مسافرت هستید، آن را پانزده روز به تعویق بیندازید تا تنبلی و غمی که شما را به خود مشغول کرده رها کنید. مدتی است که با خودتان دعوا می کنید. زندگی شیرین و ارزشمند است، خودت را پیدا کن و به خدا توکل کن. همه چیز در دست اوست و آنچه صلاح بداند اتفاق خواهد افتاد.

متولد اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ب، ج، د

فال خوب است و نیت شما برآورده می شود. رازت را به کسی نگو شما باید مراقب مجرمان باشید. در آغاز نامه قابل مشاهده است. منتظر خدای مهربان باشید و با توکل به او به کار و زندگی خود ادامه دهید. مطمئن باشید روزهای بهتری در پیش خواهید داشت.

متولد خرداد

حروف ابجد فال شما: JJB

طالع بینی خوبی داری چیزهایی را که از دست داده اید پس خواهید گرفت، مورد تهمت یا تمسخر قرار خواهید گرفت اما آسیبی نخواهید دید زیرا هیچ کس نمی تواند به راحتی به شما صدمه بزند. به زودی گشایشی در نامه شما ایجاد می شود، به خدا توکل کنید تا گره نامه باز شود و به خواسته خود برسید. به خواست خدا

متولد تیرماه

حروف اول فال شما: bbb

نیت خوبی کرده اید، فال با شماست و به موفقیت و خوشبختی دست خواهید یافت. اگر به فکر ازدواج یا کسب و کار هستید یا به فکر شراکت و سرمایه گذاری هستید، همیشه خدا را شکر کنید، به شرطی که شما هم تلاش کنید. اگر با کسی درگیر شوید، به نفع شما تمام می شود.

متولد مرداد

حروف ابجد فال شما: DAA

آینده خوبی در پیش دارید، اگر سخت تلاش کنید تا موفقیت فاصله زیادی ندارید. فکر و نیت پاکی در سر داشته باشید تا خدا کمکتان کند در کارتان به زودی روزنه ای در کارتان پیدا کنید. اگر در مورد چیزی نگران هستید، نگران نباشید. اگر چیزی را از دست دادی، برای تو خوب است، چیز خوبی در آن هست.

متولد شهریور

حروف ابجد فال شما: JBJ

فال خوبی دارید و آرزویتان در این روزها محقق خواهد شد. خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و خوشحال خواهید شد. یک زن قد بلند، لاغر و گندمگون با شما دشمنی می کند، مراقب باشید. از پول و درآمد نامشروع دوری کنید. آینده خوبی در پیش رو دارید. با دوستان و آشنایان خود خوب رفتار کنید و اگر قصد ازدواج یا معامله را دارید انجام دهید موفق می شود.

متولدین مهر ماه

حروف ابجد فال شما: cbd

در این زمان، فال خوب نیست، بهتر است از نیت خود دست بکشید. یک نفر سعی می کند شما را فریب دهد، مراقب باشید فریب او را نخورید. نمی توانی به همه دوستانت زنگ بزنی، بعضی ها افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی به شما نصیحت کرد، آن را قبول کنید تا آسیب نبینید. اگر قصد انجام کاری را دارید، چند روز صبر کنید تا وضعیت بهتر شود.

متولد آبان

حروف ابجد فال شما: cdc

گم شدن خوب است اگر صبور باشید به هدفتان خواهید رسید. یک دهانه در کارت دیده می شود. برای رسیدن به هدفت باید سخت تلاش کنی. کسی با شما دشمنی می کند، مراقب باشید. اگر چیزی را گم کرده باشید، آن را پیدا خواهید کرد. اگر مسافر یا غایبی داشته باشید خبرهایی از او دریافت خواهید کرد.

متولد آذر

حروف ابجد فال شما: ب، ج، د

فال خوب است و نیت شما برآورده می شود. رازت را به کسی نگو شما باید مراقب مجرمان باشید. در آغاز نامه قابل مشاهده است. منتظر خدای مهربان باشید و با توکل به او به کار و زندگی خود ادامه دهید. مطمئن باشید روزهای بهتری در پیش خواهید داشت.

متولد دی

حروف ابجد فال شما: ccc

آینده خوبی در انتظار شماست. اگر سخت کار کنید، زندگی خوبی خواهید داشت. راه موفقیت برای شما باز است. اگر به کمک یا حمایت کسی نیاز دارید، او به آن پاسخ خواهد داد. حرکت بد گدا را پشت سر می گذاری و به هدفت می رسی. در همه امور به خدا توکل کن.

متولد بهمن

حروف ابجد فال شما: DDC

نیت شما خیر است کار شما به زودی سازماندهی می شود. در چهل روز، در کارت خود گشایشی خواهید دید که انتظارش را نداشتید. تغییرات مثبتی در زندگی خود دارید. خیلی زود غم و رنج را از خود دور خواهید کرد و به شادی و شادی دست خواهید یافت، در این امر نخبگان اراده شما نیز دخالت می کنند.

متولد اسفند

حروف فال شما: BDD

بهتر است از این میل و نیتی که دارید خودداری کنید تا آسیبی به شما نرسد. در حال حاضر بهتر است هیچ کاری انجام ندهید زیرا وضعیت خوبی ندارید، این موقعیت به زودی تغییر می کند. شما دوستان و دشمنان زیادی خواهید داشت، باید مراقب آنها باشید تا مشکلی در زندگی شما ایجاد نکنند. اگر کسی به شما توصیه ای می کند، آن را قبول کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا