اخبار روز سینما

فال ابجد امروز دوشنبه 8 خرداد/ گشایش در کارت ایجاد می شود!

فال ابجد امروز دوشنبه 8 خرداد را بخوانید و از اتفاقات پیش رو مطلع شوید.

پی ام آپ، فال ابجد امروز دوشنبه 8 خرداد به شما توصیه می کند: از هیچکس جز خدا یاری نجویید و از رحمت حق غافل نشوید، فکر و نیت پاک را در سر داشته باشید تا بخت به شما روی آورد و گشایش در کار  شما ایجاد می شود.

متولد فروردین

حروف طالع شما: AAD

روزهای خوبی در پیش دارید ناامید نشو از هیچ کس جز خدا کمک نگیرید و از رحمت حق غافل نشوید، فکر و نیت پاک را در سر داشته باشید تا بخت به سوی شما برگردد و روزنه ای در زندگی شما ایجاد شود. از افراد بد دوری کنید. غیبت نکنید هدف یا کار خود را دنبال کنید تا به موفقیت برسید. به خواست خدا

متولد اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: BJB

این نیتی که شما کرده اید خیر است و در آغاز نامه به چشم می خورد. به زودی اخباری دریافت خواهید کرد که شما را خوشحال خواهد کرد. خیلی خوب است اگر قصد وصل و خویشاوندی دارید. اگر کسی به شما نصیحت کرد، آن را قبول کنید، برای شما خوب است. امسال سال خوبی برای شماست. به خدا توکل کن تا بازهای بیشتری روی کارتت پیدا کنی.

متولد خرداد

حروف ابجد فال شما: JJD

فال خوب نیست، اما فال به زودی حل می شود و به هدف خود می رسید. شما نگران چیزی هستید، به زودی نگرانی شما برطرف می شود. اگر کسی به فکر آزار شماست، به خدا اعتماد کنید که دام را از بین ببرد. راز خود را به کسی نگو و در نماز کاهلی مکن.

متولد تیر

حروف ابجد فال شما: DJB

در چند روز آینده خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. شما یک برنامه سوخته یا چیزی گم شده دریافت می کنید. همه چیز مطابق میل شما خواهد بود. سود یا پول زیادی به دست خواهید آورد. با دوستان خوب مشورت کن، زیرا از راهنمایی آنها بهره مند می شوی و مال حلال خوبی به دست می آوری، آن را گرامی بدار و شکر خدا را بجا آوری. می توانید از آن برای اعطای لطف به افراد شایسته استفاده کنید تا پاداش معنوی دریافت کنید.

متولد مرداد

حروف طالع شما: BBD

فال خوبی است و نیت شما برآورده خواهد شد. به زودی از غم و اندوه خلاص خواهید شد زیرا ثروت شما نوید خیر و خوشی را می دهد. برای رسیدن به موفقیت و پیروزی در کار خود کوشا باشید. مواظب بدخواهان باشید و راز خود را به کسی نگویید، با کسی دوست یا عضوی از خانواده خواهید شد. در زندگی دو دل نباشید و برای رسیدن به هدفتان انشاءالله در نماز تنبلی نکنید.

متولد شهریور

حروف ابجد فال شما: JBA

فال خوب است و با توکل به خدا به آنچه می خواهید خواهید رسید. به خدا توکل کن که قبل از تو تغییراتی ایجاد کنه تا زودتر به هدفت برسی. به همه اعتماد نکن چیزی یا خبری به سراغ شما می آید که ممکن است چندان ارزشمند نباشد، اما شما را خوشحال می کند. آینده روشنی دارید و چیز زیادی برای رسیدن به آن باقی نمانده است، اما باید مراقب اعمال و رفتار خود باشید.

متولدین مهر

حروف طالع بینی شما: ADA

نیت خوبی داری فال مشخص است. غم و تاریکی تو را ترک کرده و شادی به سوی تو رفته است. در امان از آسیب ستمکاران. اگر چیزی را از دست بدهید، آن را برنده خواهید شد. آرامش را در دوست، همکار یا همسر خود بیابید. اگر به معامله فکر می کنید، آن را دنبال کنید، سود خواهید برد. اگر مسافر داشته باشید به سلامت برمی گردید. اگر دست به کاری زدی، شرایط برایت مناسب است و انشاالله به هدفت می رسی.

متولد آبان

حروف فال شما: BDD

بهتر است از این میل و نیتی که دارید خودداری کنید تا آسیبی به شما نرسد. در حال حاضر بهتر است هیچ کاری انجام ندهید زیرا وضعیت خوبی ندارید، این موقعیت به زودی تغییر می کند. شما دوستان و دشمنان زیادی خواهید داشت، باید مراقب آنها باشید تا مشکلی در زندگی شما ایجاد نکنند. اگر کسی به شما توصیه ای می کند، آن را قبول کنید.

متولد آذر

متن آهنگ ابجد فال شما: DDD

اگر نیت خوبی داشته باشی به آرزوت میرسی. روزی به روی شما باز خواهد شد و به خوشبختی خواهید رسید. اگر قصد سفر دارید یا معامله ای انجام می دهید، این کار به نفع شما خواهد بود. به دیگران اعتماد کن اما رازت را به کسی نگو. به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد.

متولد دی

حروف ابجد فال شما: JBA

فال خوب است و با توکل به خدا به آنچه می خواهید خواهید رسید. به خدا توکل کن که قبل از تو تغییراتی ایجاد کنه تا زودتر به هدفت برسی. به همه اعتماد نکن چیزی یا خبری به سراغ شما می آید که ممکن است چندان ارزشمند نباشد، اما شما را خوشحال می کند. آینده روشنی دارید و چیز زیادی برای رسیدن به آن باقی نمانده است، اما باید مراقب اعمال و رفتار خود باشید.

متولد بهمن

حروف ابجد فال شما: DDA

فال مشخص است، موفقیت خوبی خواهید داشت و بر بدخواهان و مخالفان پیروز خواهید شد و به هدف خود خواهید رسید. در چند روز آینده خبرهای خوشی به شما خواهد رسید. اگر قصد ازدواج یا معامله دارید، این کار را انجام دهید. شما با زنان گفتگو خواهید کرد، اما رنج نخواهید برد.

متولد اسفند

حروف طالع شما: BAD

شما به آنچه که پیشنهاد می کنید و می خواهید خواهید رسید زیرا فال مشخص است. از پیران و اهل قلم بهره خوبی خواهید برد. از کار خود سود خواهید برد و با دوستان وفادار خوشحال خواهید شد. اگر به فکر خرید خانه یا ساختن ساختمان هستید، این کار را انجام دهید، برای شما خوب است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا