اخبار روز سینما

فال ابجد امروز جمعه 15 اردیبهشت ماه/ نیت بر آورده می شود

فال ابجد امروز جمعه 15 اردیبهشت ماه را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطمئن شوید.

به گزارش پی ام آپلود، فال ابجد جمعه 15 اردیبهشت ماه امروز به شما توصیه می کنید: طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری میرسی.

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : ج ب د

طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری میرسی. خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکتر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا میکنی.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : ب آ ج

حاجت و آرزویی داری که می شود. گشایشی در کارت پیدا می شود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر داری به زودی می شود اگر این مشکل مالی باشد مشکل مالی خوبی پیدا میکنی. در طالعت فرزند زیاد دیده می شود. فرزندانی خوب و خوش قدم.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : ب ب آ

طالعت خوب است و نیت بر آورده می شود اما نباید عجله کرد، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو شود. به زودی گشایشی در کارت پیدا می شود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : آ ب آ

ایمانت را قوی کن. چه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهای سر و سامان می گیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه میترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن .

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : ج آ د

برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگیت نباشد. به جای تشویش، در آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : ب ج ج

از طرف یکی از خویشان و نزدیکان کمکی دریافت میکنی و حمایت از قرار میگیری.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : د ج آ

این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل بسته و از خیال او بیرون نمی آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : ج آ ب

قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگر نه پشیمان میشوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر، سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه امور مربوط به شوی.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : ج د ج

فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده می شود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر می آورد.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

حروف ابجد فال شما : ب آ د

چه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نصیبت می شود. از کار خود بهره مند میشوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساختن بنا دارید به آن عمل کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : ب د آ

طالعت خوب است اما از نیتی که داری دوری کن. پشیمانی دارد و غمگین خواهی شد. نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصیت سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او بزر حذر باش. مدتی است که کارت خوب نیست، اما اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده می شود و به مرادت میرسی.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : آ ب د

به زودی از طرف شخص بزرگی کمک میشوی و گشایش در کارت پیدا می شود و توفیقاتی نصیب تو می شود. از آسیب بدخواهان دور می مانی و دوستان نیز با تو صمیمی تر می شوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا کاری داری، انجام ه بخت با شما یار است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا