اخبار روز سینما

غیر رسمی: تاریخ آغاز فیلمبرداری John Wick 5 مشخص شد !

پس از اینکه جان ویک 4 ، اکران رسمی خود را آغاز کرد و نمرات خوبی را دریافت کرد، سازندگان تاریخ آغاز فیلمبرداری John Wick 5 را افشا کردند.

حالا که جدیدترین فیلم جان ویک در آستانه‌ی اکران عمومی قرار دارد، Chad Stahelski کارگردان فرنچایز، اطلاعات تاریخ اکران فیلم جان ویک 5 را افشا می کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

جان ویک 4 (جان ویک 4)

تاریخ آغاز فیلمبرداری John Wick 5

چهارمین فیلمجان با بازی کیانو، با بازخوردهای ریوز شد و نمره‌ای 90% در Rotten Tomatoes دریافت کرد و امتیاز عالی از رسانه‌های مختلف سایت دریافت کرد، نشان داد که هنوز حرفی برای گفتن دارد.

فصل 4 قرار است فیلم فرنچایز باشد و یک فیلم اسپین‌آف با بالرین با بازی آنا دی آرماس ستاره فیلم زمانی برای مردن نیست، راه‌اندازی می‌کند. همین اسپین آف باعث شد تا کارگردان فرانچایز جان ویک تاریخ شروع جان ویک 5 بگوید:

فیلمبرداری و فیلم پنجم جان ویک، به زودی نمی‌افتد و همه‌چیز پس از اسپین اسپین آف آغاز شد.

تاریخ شروع فیلمبرداری جان ویک 5

تاریخ شروع فیلمبرداری جان ویک 5

استاهلسکی در انتظاران که او و کیان ریوز، سریال تمام شده‌اند و می‌خواهند جان ویک را حفظ کنند، اکنون که نشان می‌دهد تا انتشار جان ویک 5 هنوز چند سال سال باقی مانده است. درباره ی اطلاعات تاریخ اکران فیلم جان ویک 5 گفت:

در ذهن ما، من و کیانو برای لحظه تمام شده‌ایم. اما ما می‌خواهیم به جان ویک زنده بماند. مطمئنم استودیو برنامه های دارد. اگر همه را دوست داشته باشید، چند لحظه می‌گیریم و در فرصتی مناسب، استارت آخر را می‌زنیم.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا