عمومی

غرب قصد دارد درگیری ها را در داخل ایران به راه بیندازد

غرب کاملاً متعهد است که حکومت، بخش‌های مذهبی و نظامی ایران در ایران، مانند افغانستان و سپس عراق، هرج و مرج مطلق را از بین ببرد تا هرج و مرج ایجاد شود و ایران به مناطقی برای منابع ملی تقسیم شود. دزدی،» بنت به تهران تایمز می گوید.

اسکات بنت همچنین تاکید می‌کند که اسرائیل حامی اصلی دشمنی و مانور غرب علیه ایران است و از این تنش‌ها برای حمله به لبنان، سوریه، عراق و یمن استفاده می‌کند.

در ادامه متن این مصاحبه آمده است:

آیا این دیدگاه را تأیید می کنید که شورش های اخیر در ایران در چارچوب یک جنگ ترکیبی تعریف شده است؟

به طور فزاینده ای آشکار می شود که یک کمپین تروریسم داخلی علیه ایران در پوشش اعتراضات جعلی حقوق بشری آغاز می شود، همانطور که در سوریه توسط ایالات متحده، اسرائیل و نیروهای ناتو انجام شد. بدیهی است که همین قدرت‌ها از همان تکنیک‌ها استفاده می‌کنند و همان مزدوران را برای شرکت در یک «انقلاب رنگی» و عملیات تغییر رژیم علیه حکومت ایران به کار می‌گیرند. به احتمال زیاد این تروریست ها ترکیبی از مجاهدین خلق، متعصبان وهابی، طرفداران حزب صهیونیست صهیونیستی موساد و لیکود و تحت حمایت سیا آمریکا، اطلاعات MI6 بریتانیا، عناصر عربستان سعودی و عراقی القاعده، النصره، داعش و سایر تروریست های اجیر شده هستند. توسط غرب

اغتشاشات داخلی و عملیات تروریستی به طور همزمان در ایران در ماه اکتبر اتفاق می افتاد. چگونه می توان این دو حرکت را به عنوان بخشی از یک جنگ ترکیبی تفسیر کرد؟

این طرح برای نفوذ تروریست های خارجی در ایران و ایجاد اختلافات داخلی و خصومت ها و درگیری های بین قبیله ای و فرقه ای بین شیعه، سنی، علوی، مسیحیان، یهودیان و کردهای ساکن ایران است. عمده ترین مناطقی که برای شعله ور کردن ناآرامی ها، درگیری ها و خشونت ها مورد هدف قرار گرفته اند، در این مناطق از ایران بوده است. فناوری مورد استفاده ترکیبی از تلفن های همراه، رسانه های اجتماعی و رسانه های خارجی خارجی بوده است. این پیام، قیام ادعایی زنان در یک ادعای نادرست است مبنی بر اینکه آنها به دنبال عدالت برای زنی هستند که در بازداشت پلیس جان باختند، اما در واقع به دلیل عوارض پزشکی ناشی از بیماری قبلی جان باختند.

غرب در تلاش است تا این موضوع را با حقوق زنان درهم آمیزد و تلاش می کند زنان را به طور کلی به عنوان آزار دیده، پایمال شده، بردگی و تحقیر غیرانسانی در داخل ایران تعریف کند و از این طریق زنان میانه رو دیگر و همچنین مردان غیراخلاقی را به خدمت بگیرد. که به دنبال بهره برداری از این فرصت برای اعمال یک دستور کار غیراخلاقی و قاچاق انسان در مورد زنان ایرانی هستند. بعلاوه، غرب کاملا متعهد به فروپاشی مطلق حکومت، بخش‌های مذهبی و نظامی ایران در ایران است، همانطور که در افغانستان و سپس عراق انجام دادند، تا هرج و مرج ایجاد شود و ایران به مناطقی تقسیم شود. سرقت منابع ملی – همانطور که در عراق و سوریه انجام شد.

ویژگی های اصلی جنگ هیبریدی علیه جمهوری اسلامی چیست؟

ویژگی‌های جنگ ترکیبی ترکیبی از عملیات DIME است که به اقدامات دیپلماتیک، اطلاعاتی، نظامی و اقتصادی علیه ایران به منظور ایجاد اهرم‌هایی برای بی‌ثبات کردن دولت و ایجاد هرج و مرج برای مدیریت فتح استفاده می‌شود. ایران در جبهه دیپلماتیک، اعلامیه های سازمان ملل متحد در شورای امنیت و سایر نهادهای ناتو و اتحادیه اروپا به طور فزاینده ای برای پخش تبلیغات به سایر کشورها درباره ایران، ادعای دروغین سوء استفاده علیه زنان و برنامه ای برای توسعه سلاح های هسته ای علیه غرب مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در جبهه اطلاع رسانی، رسانه های جریان اصلی در آمریکا و اروپا و تلویزیون و روزنامه ها و پلتفرم های اینترنتی اسرائیل ادعاها و اتهامات نادرستی درباره ایران را منتشر خواهند کرد که می تواند شامل ادعاهای شکنجه غیرنظامیان، اخاذی، سرقت منابع مالی، آمادگی نظامی برای جنگ و مسدودسازی باشد. حمل و نقل و مانور نفت خلیج فارس علیه غرب. هدف از این کار ایجاد ترس و خصومت در اذهان عمومی غرب علیه ایران است. در جبهه نظامی، تبلیغات در جبهه دیپلماتیک و اطلاعاتی، مانورهای دریایی و مأموریت های نیروی هوایی برای گشت زنی در خلیج فارس و متحدان ایرانی مانند سوریه را توجیه می کند. عربستان سعودی می تواند از این به عنوان پوششی برای مانورهای نظامی خود علیه یمن استفاده کند، ترکیه و اسرائیل علیه سوریه و لبنان و عراق حرکت کنند و ناتو عملیات خود را افزایش دهد.

همچنین ممکن است ببینیم که اسرائیل تحت رژیم نتانیاهو حملات هوایی علیه سوریه را افزایش داده و به عنوان مانورهای کاوشگری علیه ایران به حریم هوایی عراق و خلیج فارس نفوذ می کند. در بعد اقتصادی، این امر موجب تحریم‌های اقتصادی آمریکا و کشورهای وابسته اتحادیه اروپا علیه ایران خواهد شد.

چه کسانی از اجرای جنگ های هیبریدی در کشورهای مختلف سود می برند؟

اسرائیل عامل اصلی خصومت و مانور غرب علیه ایران است و از این تنش‌ها برای حمله به لبنان، سوریه، عراق و یمن استفاده می‌کند و از سوی اسرائیل برای ایجاد اتهامات واهی علیه ایران و ارائه آن به کنگره آمریکا استفاده می‌کند. ادعاهای مربوط به ساخت سلاح هسته ای یا سلاح های شیمیایی، یا سایر تبلیغات معمولی. البته، سایر ذینفعان، مجتمع نظامی-صنعتی هستند که تسلیحات و تسلیحات و محصولات و خدمات مرتبط با جنگ را برای ارتش ایالات متحده و ناتو تولید می کنند. این شرکت ها عبارتند از: Haliburton، Northrop Grumman، Boeing، Raytheon، Booz Allen Hamilton، SAIC، Dyncorp، Dynology و تعداد زیادی از شرکت های دیگر مستقر در ایالات متحده و بریتانیا و آلمان.

آیا رابطه ای بین جنگ ترکیبی و انقلاب های رنگی وجود دارد؟

انقلاب‌های رنگی معمولاً هدف و هدف کمپین‌های تهاجمی غرب DIME هستند و جنگ‌های ترکیبی دود و آتشی برای ایجاد پوشش و حواس‌پرتی برای ایجاد شرایط، هرج و مرج، تنش و انرژی برای ایجاد این انقلاب‌های رنگی هستند. جنگ های ترکیبی شامل درگیری هایی است که ایالات متحده در عراق بین قبایل مختلف مسلمان و فرقه های مذهبی ایجاد کرد، همچنین در لیبی و سوریه، که در آن مزدوران خارجی از عربستان سعودی، قطر، اسرائیل و ترکیه توسط سازمان سیا و آمریکا به کار گرفته شدند، بودجه و آموزش دیدند. پنتاگون تحت رهبری ژنرال لوید آستین که اکنون وزیر دفاع در آمریکاست.

هدف از این عملیات ایجاد تنش، هرج و مرج، درگیری و دشمنی کافی بین مردمان مناطق بود تا منابع طبیعی، طلا، نفت و سایر دارایی های ملت را به سرقت ببرند و ملت را تکه تکه کنند. به طور موثر یک حالت شکست خورده و ناکارآمد است. ما بیش از 20 سال گذشته به تاریخ این عملیات ها نگاهی نداریم: افغانستان، عراق، سومالی، لیبی، سوریه، لبنان، یمن و اکنون اوکراین. البته ایران هدف بعدی این دستور کار انقلاب رنگی غرب است و بنابراین نیاز به یک ائتلاف بین المللی برای ایستادگی در برابر این دستور کار استعماری غرب برای تسخیر مجدد دارد. این ائتلاف باید شامل روسیه، هند، چین، ایران، سوریه و بریکس و سازمان همکاری شانگهای باشد تا بسترها و بحث های لازم برای همکاری بین المللی برای دفاع از صحبت های غربی ها در تسخیر بین المللی استتار شده به عنوان حقوق بشر و دموکراسی ایجاد شود. حرکات

گفتگو از محمد حسن نیک بین


Source

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا