اخبار روز سینما

+ [عکس]

هانده ارچل یکی از زیباترین بازیگران ترکیه، در طول مدت کم بسیار لاغر کرد. علت لاغری هانده ارچل از زبان خودش چیست؟ هانده ارچل چطوری این همه لاغر کرد؟

بیشتر بخوانید:

لاغری هانده ارچل

هانده ارچل با بازی در سریال دختران آفتاب به شهرت رسید. این دختر آن سریال نقش یک دختر دبیرستانی بازی می‌کرد، ولی نسبتاً بالاتر نسبت به سایر مانکن‌ها و بازیگران داشت. رنگ پوست هانده ارچل روشن است، اما توسط استفاده از دستگاه و کرم های مخصوص رنگ پوست هانده ارچل کم ت.

او با و پشتکار و همچنین کمک به برخی از، کاهش وزن چشمگیری و بعد از ورزش‌های بسیار ‌ اکنون اندام او در ترکیه حرف اول را می‌زند. فرم چهره، قد بلند هانده و فیت بودن اندامش، کاملاً توجه‌ها را جلب می‌کند.

انواع عمل های زیبایی هانده

رنگ پوست هانده ارچل

با کلیک بر روی لینک زیر می‌توان با انواع عمل‌های زیبایی در کنار ورزش آشنا شد:

هانده ارچل و خواهرش هر دو از زیباترین زنان ترکیه هستند. خواهر او از فعالان فضای مجازی است و با شوهرش همکار هستند. دختر آن‌ها آیلین ماوی، خواهرزاده هانده، شباهت بسیار به هانده دارد. رابطه هانده و ماوی خیلی شیرین و صمیمی است.

هانده ارچل و زیبایی هایش

دلیل لاغری هانده ارچل چیست؟

هانده ارچل از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر ترکیه حساب می‌آید که بارها نیز سایت‌های معتبر دنیا به عنوان زیباترین جهان شناخته شده است. شاید خیلی شما متوجه تغییر ظاهر او و تبدیل شدن به صورت او در تصاویر شده باشید، اما آیا می‌دانید او لاغرتر می‌شود که چه کرده است؟

گفته می‌شود علت اصلی تغییر ظاهر هانده، بیچکتومی یا بررسی کردن نتایج و در نتیجه لاغر شدن به صورت اوست. علائم بیماری‌های صورت می‌شود که از بین رفته و استخوان گونه نما. در نتیجه آن نیز کشیده‌تر و زاویه دارتر دیده می‌شود.

علت لاغری هانده ارچل از زبان خودش
علت لاغری هانده ارچل از زبان خودش

بوراك دنيز و هانده ارچل از شش سال پيش با بازي در سريال تلويزيوني Aşk Laftan Anlamaz دوست هم ينٳ مينٳ مي. در طول فیلمبرداری سریال، هماهنگی میان هانده ارچل و بورک مشهود بود. حتی حدس زده می‌شد که این دو زوج از فیلمبرداری نیز بایکدیگر در رابطه باشند. اتفاقی که نیفتاد یا آن اگر افتاد، این یک عشق کاملاً مخفی بود.

عکس هانده ارچل قبل از عمل بینی

عکس هانده ارچل قبل از عمل بینی
عکس هانده ارچل قبل از عمل بینی

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا