اخبار روز سینما

عکس : کشف حجاب تهمینه میلانی در جشن تولد دخترش

به تازگی کشف حجاب تهمینه میلانی در جشن تولد دخترش سر تیتر خبرهای رسانه های مجازی داخلی است که حواشی بسیاری را برای او ایجاد کرده است.

خیرا تصویر بدون حجاب تهمبنه میلانی در تولد دخترش در رسانه ها در حال دست به دست شدن است که بحث داغی را برای کاربران اینستاگرامی ة.

گویا جنجالی ترین تصویر از کشف حجاب تهمینه میلانی حواشی زیادی را او در رسانه‌های مجازی فارسی ایجاد می‌کند که بهانه آمریکا و تولد دخترش حجاب از سر خود برداشته است. در ادامه عکس جنجالی از کشف حجاب تهمینه میلانی در آمریکا دید.

کشف حجاب تهمینه میلانی در جشن تولد دخترش

تهمینه میلانی تهیه کننده سینمای ایران با انتشار عکس هایی در بهانه تولد دخترش نیک نیک بین کشف کرد.

در این تصاویر از تهمینه میلانی که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است، این سلبریتی جنجالی که بارها دلیل انتشار یافته بدون استفاده از کاربران اینبار اینبار را با بی حجابی به اشتراک گذاشته اند.

عکس جنجالی از کشف حجاب تهمینه میلانی در آمریکا

در ادامه می‌توانید بدون حجاب تهمبنه میلانی در تولد دخترش را ببینید:

عکس جنجالی از کشف حجاب تهمینه میلانی در آمریکا

تهمینه میلانی متولد 1339 تبریز، فارغ التحصیل معماری از دانشگاه علم و صنعت است. وی فعالیت های سینمایی خود در سال 1358 در آزاد آزاد در زمینه تحقیق برای فیلمنامه شروع کرد در آنجا درباره چند فیلم مانند «زیر سایه تفنگ تفنگ تفنگ تفنگ تفنگ تفنگ تفنگ تفنگ تفنگ تفنگ تفنگ تفنگ تفنگ تفنگ تفنگ

تهمینه میلانی فعالیت های سینمای حرفه ای را سال 1361 به عنوان دستیار و مدیر هماهنگی با فیلم در نیامده «خط قرمز قرمز آغاز کرد و در زمینه نیز در همان فیلم با عباس گنجوی گنجوی کرد، همچنین با ابوالحسن داودی دفتر تولید فیلم فیلم آرتافیلم را نشان داد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا