اخبار روز سینما

عکس : کاخ با شکوه شکیرا در میامی به ارزش 12 میلیون پوند

آخرین اخبار درباره کاخ با شکوه شکیرا در میامی به ارزش 12 میلیون پوند در رسانه ها پخش می شود که حواشی زیادی را برای این .

به تازگی عکس خانه فوق لاکچری شکیرا در میامی در رسانه ها پخش می شود که جزء پر بازدید ترین ها قرار گرفته است. گویا خانه لاکچری شکیرا با ارزش 12 پوند بسیاری از کاربران فضای مجازی را شوکه کرده است. در ادامه تصویری از ویلاس با شکوه شکیرا در میامی دید.

کاخ با شکوه شکیرا در میامی

شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی پس از جدایی از جرارد پیکه تصمیم گرفته شده با دو فرزندش میلان و ساشا آمریکا مهاجرت کند و زندگی‌اش را در میامی ادامه دهد. او قرار است عمارتی به ارزش 12 میلیون پوند و در سوپراستارهای مشهور چون جنیفر لوپز ریکی مارتین و مت دیمون زندگی کند.

خواننده کلمبیایی این را در سال 2001 به قیمت 2.5 میلیون یورو خرید در سال 2018 به قیمت 9.4 میلیون یورو آن را برای فروش گذاشت. با این حال او تصمیم گرفت در سال 2021 از فروش عمارت صرف نظر کند.

این امکانات عمارت چون یک استخر آب گرم خیره‌کننده آشپزخانه در فضای باز است که توسط نخل با چشم‌اندازهای دیدنی از خلیج احاطه شده است. ملکی که شکیرا قبلاً با پیکه در آن حضور داشت، حتی یک اسکله خصوصی برای یک قایق د.

لطفا توجه داشته باشید:

عکس خانه فوق لاکچری شکیرا در میامی
کاخ با شکوه شکیرا در میامی
خانه لاکچری شکیرا با ارزش 12 پوند

عکس خانه فوق لاکچری شکیرا در میامی

شکیرا خواننده سرشناس و معروف جهان، شکیرا با نام اصلی شکیرا ایزابل مبارک ریپل (Shakira Isabel Mebarak Ripoll) از سال 1990 کار خود را در زمینه موسیقی آغاز کرده است. او خواننده ترانه، مدل، رقصنده، تهیه و طراح رقص معروف معروف در کلمبیا و آمریکای لاتین در دهه دهه 1990 ظهور کرد.

او در شهر بارانکیا در کلمبیا به دنیا آمد و بزرگ شد. او اجرا را مدرسه آغاز کرد و ماشین های را در سبک های راک اند، لاتین و عربی همراه با عربی عربی معروف خود، نشان داد. زبان مادری اسپانیایی است و همچنین به زبان انگلیسی، پرتغالی،، فرانسه و است. خانواده شکیرا نقش پررنگی در پرورش استعداد او وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا