اخبار روز سینما

عکس: پیام تسلیت مدیر موسیقی درگذشت حسین زمانی

چندی پیش خبری ناراحت کننده از درگذشت حسین زمانی در رسانه ها منتشر شد. تسلیت مدیرکل موسیقی به مناسبت درگذشت حسین زمانی بازتاب زیادی در رسانه ها داشته است.

اخیرا پیام تسلیت مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای حسین زمان بحث داغی را بین کاربران ایجاد کرد. در ادامه می‌توانید متن تسلیت گفتن مدیرکل دفتر موسیقی فوت حسین زمان را بخوانید.

درگذشت حسین زمانی را به مدیر موسیقی تسلیت عرض می کنیم

محمداله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حسین زمان این هنرمند موسیقی کشورمان تسلیت گفت.

در متن پیام محمد اله یااری آمده است:

“مرگ ارباب حسین زمان این هنرمند موسیقی کشورمان باعث تأثر و تأسف شد و دوستان و هنردوستان و علاقمندانش را سوگوار کرد. مرحوم حسین زمان به این آب و خاک و فرهنگ والا دل بسته بود. او که یکی از خوانندگان برجسته موسیقی عامه پسند در دوران معاصر بود، آثاری از خود به جای گذاشت که یادش را جاودانه خواهد کرد. ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم، از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی مسئلت دارم.»

تسلیت به مدیرکل دفتر موسیقی حسین زمان

عکس: پیام تسلیت مدیر موسیقی درگذشت حسین زمانی

پیام تسلیت مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای حسین زمان

حسین زمان متولد 18 مرداد 1388 در تهران خواننده و فعال سیاسی است. وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک از دانشگاه صنعتی اصفهان بود و فعالیت خود را از سیاست آغاز کرد و بعد وارد عرصه خوانندگی شد.

موسیقی حسین زمان حرف و پیام است. موسیقی ای که شاید حتی خود خواننده نیز گاه در میان نسل جدیدی که به نظر می رسد می خواهد پیام خود را در چالش های «جوانمردی» به گوش جهانیان برساند، از آن بیم دارد، چندان طرفدار ندارد، هرچند از سوی دیگر، این مسافر زمان معتقد است که قرار است صدای فریادشان به گوش پیر و جوان برسد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا